Pencillin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Vingummien

Rose <3 skriver:

okay det forstår jeg ikke helt.

Har han ikke MØB (altså været ved lægen med det)?? for så skal han da ha noget mod det.....

Men ellers så prøv at primcillinen i noget at drikke, noget der smager af noget. Så kan det være du kan "snyde" ham.

Jeps igår men en meget underlig læge, hun fattede ikke så meget om noget som helst.
Sådan en meget forsigtig dame, var ved at få grå hår bare de 5 min vi var der. Selv Emil græd og græd og vil bare ud af døren, og han plejer ellers bare at sidde og kigge stille og roligt. Men oki hvis han kan mærke hendes usikkerhed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Klumpe-dumpe

Vingummien skriver:

Jeps igår men en meget underlig læge, hun fattede ikke så meget om noget som helst.
Sådan en meget forsigtig dame, var ved at få grå hår bare de 5 min vi var der. Selv Emil græd og græd og vil bare ud af døren, og han plejer ellers bare at sidde og kigge stille og roligt. Men oki hvis han kan mærke hendes usikkerhed

ja det var da godt nok en mærkelig doktordame... Men hvis han har MØB skal det da behandles. Jeg fatter minus :/

Anmeld

1. juli 2011

Vingummien

Rose <3 skriver:

ja det var da godt nok en mærkelig doktordame... Men hvis han har MØB skal det da behandles. Jeg fatter minus :/

Også her, og kunne ikke komme igennem til ørelægen idag

Anmeld

1. juli 2011

anna-jonas

De der helt små petit danone, med ekstra sukker i. Det var den eneste måde vi kunne få pencillin i Anna, da hun var mindre. Havde ellers forsvoret, at hun nogensinde skulle have det sukkerstads................men man har jo et standpunkt, til man tager et andet, ikke???

God bedring med ham.

Forresten, bland ikke hele bægeret med penicillin..........men kun den første skefuld, så kan han få resten som "præmie".

Anmeld

1. juli 2011

TbCp

Vingummien skriver:

Det er primcillin(hvis det er det du mener) og det er flydende, han skal drikke det.

Så Tina det er ik så nemt med yoghurt.

Det var også flydende det Liva fik, det var den eneste måde vi kunne få det i hende.

Anmeld

1. juli 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

De der helt små petit danone, med ekstra sukker i. Det var den eneste måde vi kunne få pencillin i Anna, da hun var mindre. Havde ellers forsvoret, at hun nogensinde skulle have det sukkerstads................men man har jo et standpunkt, til man tager et andet, ikke???

God bedring med ham.

Forresten, bland ikke hele bægeret med penicillin..........men kun den første skefuld, så kan han få resten som "præmie".

Jeps.... det var nemlig også dem vi brugte... de er godt nok søde Men pyt, det røg ned...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.