Pencillin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Vingummien

Emil har fået noget stærkt pencillin den her gang som han ikke kan lide.

KAn skriger når han skal have det, men ned skal det jo Har i en ide til hvad jeg kan blande det i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

TbCp

Vingummien skriver:

KAn skriger når han skal have det, men ned skal det jo Har i en ide til hvad jeg kan blande det i?

Youghurt???

Det gjorde vi da Liva skulle have noget medicin der smagte forfærdeligt... tror det var imod børnesår... og det smagte VIRKELIG slemt, men når det kom i youghurt kom det ned...

Anmeld

1. juli 2011

Klumpe-dumpe

Vingummien skriver:

Hvilke slags pencillin er det?

Hvad hedder det, er det en opløselig pille?

Anmeld

1. juli 2011

Vingummien

Rose <3 skriver:

Hvilke slags pencillin er det?

Hvad hedder det, er det en opløselig pille?

Det er primcillin(hvis det er det du mener) og det er flydende, han skal drikke det.

Så Tina det er ik så nemt med yoghurt.

Anmeld

1. juli 2011

S-anne

Vores læge anbefalede at blande den flydende penicillin op med danone youghurt (fordi det smagte så koncentreret og syntetisk at det næsten kunne dække smagen)

Det virkede godtnok ikke på vores Emil, men det kan være det virker på din. Jeg prøvede at smage på danonen både med og uden penicillin og jeg kunne altså ikke lide nogen af delene, men da jeg var barn barn danone bare det aller bedste...

Held og lykke

Sanne

Anmeld

1. juli 2011

JustAnotherName

S-anne skriver:

Vores læge anbefalede at blande den flydende penicillin op med danone youghurt (fordi det smagte så koncentreret og syntetisk at det næsten kunne dække smagen)

Det virkede godtnok ikke på vores Emil, men det kan være det virker på din. Jeg prøvede at smage på danonen både med og uden penicillin og jeg kunne altså ikke lide nogen af delene, men da jeg var barn barn danone bare det aller bedste...

Held og lykke

Sanne

Det var da vist slet ikke nogen tosset idé at afprøve....?!

Anmeld

1. juli 2011

Vingummien

S-anne skriver:

Held og lykke

Sanne

Har valgt at ringe til lægen og få en ny recept og så få den anden pencilin han plejer at få. For det andet kan jeg simpelhen ikke se på at han bliver så ked af det

Anmeld

1. juli 2011

Klumpe-dumpe

Vingummien skriver:

Har valgt at ringe til lægen og få en ny recept og så få den anden pencilin han plejer at få. For det andet kan jeg simpelhen ikke se på at han bliver så ked af det

Nej okay det har M og så fået nogle gange og det smager virkelig heller ikke ret godt. Og på sprøjte er det meget svært at få i hende. Men jeg har putte det i lidt Cola eller multi juice, så glider det nemmere ned.

Hvad har du så fået til hans møb? (Det M normalt for MØB er udgået fra producenten :( Så nu får hun noget andet voksen noget.

Anmeld

1. juli 2011

Vingummien

Rose <3 skriver:

Nej okay det har M og så fået nogle gange og det smager virkelig heller ikke ret godt. Og på sprøjte er det meget svært at få i hende. Men jeg har putte det i lidt Cola eller multi juice, så glider det nemmere ned.

Hvad har du så fået til hans møb? (Det M normalt for MØB er udgået fra producenten Så nu får hun noget andet voksen noget.

Det eneste jeg har fået til det hele er hans astma medicin og pencillinen for hans egen læge e rsyg, og den der træder ind vil ikke give ham noget mere, men skulle vente til min egen kom tilbage... 2 uger, fedt men vil prøve ørelægen på mandag hvis det er. For plejer at få et par ting til det. Og er jo synd hvis han skal have ondt.

Men fatter ikke de sætter en anden læge ind, når denne ikke kan hjælpe ordentlig alligevel

Anmeld

1. juli 2011

Klumpe-dumpe

Vingummien skriver:

Det eneste jeg har fået til det hele er hans astma medicin og pencillinen for hans egen læge e rsyg, og den der træder ind vil ikke give ham noget mere, men skulle vente til min egen kom tilbage... 2 uger, fedt men vil prøve ørelægen på mandag hvis det er. For plejer at få et par ting til det. Og er jo synd hvis han skal have ondt.

Men fatter ikke de sætter en anden læge ind, når denne ikke kan hjælpe ordentlig alligevel

okay det forstår jeg ikke helt.

Har han ikke MØB (altså været ved lægen med det)?? for så skal han da ha noget mod det.....

Men ellers så prøv at primcillinen i noget at drikke, noget der smager af noget. Så kan det være du kan "snyde" ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.