jeg skruk og dum i låget, men få et godt grin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

metski83

Genialt indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

twinny

heheheheheh...

Anmeld

3. juli 2011

Kofoed.

Hehe, når du skriver det hele (med baggrund), synes jeg du er lidt sej, men mødte jeg dig på gaden, var jeg nok blevet ret bange, hehe.

Ja, som en anden siger, så er der lidt shopahplic inden over også, du må heller komme i behandling for det FÅ DIG EN UNGE !!!

Anmeld

3. juli 2011

lilledittemor

Haha - før jeg blev gravid legede jeg også "se mig, jeg er gravid"-leg.. Det er Så dumt
Men gør stadig det med at tjekke børnetøjsmærkerne og går også selv op i lækre ting til min datter

Men at være skruk er forfærdeligt

Anmeld

3. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Ben&Jerry skriver:

jeg er ung og snart starter jeg på mit studie (forhåbentlig)

men jeg er blevet så sindsyg skruk og har været det så længe nu at jeg bliver helt fjollet i låget når jeg ser en baby (kuk kuk)

jeg gør nogle mærkelig ting i min "skrukhed"

1. jeg går altid ind i børnetøjsbutikker og lades som om at jeg skal købe en gave (heh) køber aldrig noget med den rgund at de ikke liiige havde det heeeelt rigtige

2. ser jeg en barnevogn holder jeg udkig efter moderen, imens jeg checker bebse ud i vognen

3. jeg har styr på næsten ALLE børnemærker, og sender alle børn elevatorblikket :  

bluse: ticket to heaven (check) bukser: name it (check) sko: ecco (check)

4. ser jeg en gravid sender jeg hende det sure :  

"som-om-du-er-noget-blikket" (fnis)

5. kigger altid hurtigt gennem bilruderne for at se hvilken autostol de har valgt sig, og spotter ca. alderen på bilejernes børn (ej jeg går ikke hen til bilen, har lært det på afstand)

6. nogle gange leger jeg "se mig jeg er gravid leg" og puster min mave op, og kæler med den den er skide tom og kun fyldt med alverdens kage, hahahahah.....

ååååhhh GUD -det rabler jo for mig..i know, men bær over med mig, møder i mig kan i ikke være i tvivl

-det er nemlig mig der nedstirrer jer på gaden, står med hovedet i jeres barnevogn,  står med hovedet gennem bilenruden og checker barnet i nakken

har i gjort eller gør i mærkelige ting som skruk?

Hihihihi  Seriøst sjovt indlæg. 

Anmeld

3. juli 2011

camilla28

æhm ved ikke om jeg skal grine eller holde mine børn tæt intil mig

Anmeld

3. juli 2011

Mettefpigen

Hahahahaha... Fantastisk  Men jaa ville nok også blive bange hvis jeg så dig på gaden...  hihi..

Men jaa jeg har altid lavet mærkelige ting da jeg var skruk.. Min kæreste måtte slæbe mig forbi alle børn fordi jeg ikk kunne gå forbi dem.. Jeg skulle/skal lige sige hej til dem... Hver gang jeg er inde og handle og ser en barnevogn skal jeg lige sige hej til bebse  Den ene dag (dvs inden jeg blev gravid) var der en sød lille dreng i en barnevogn i Kvickley og jeg skulle da lige sige hej.. Thomas (min kæreste) var i den anden ende af butikken.. Så jeg nåå du er sød agtig nussede ham (det var en dreng).. Så holdte han fast i min finger... Og han holdte STRAMT! jeg kunne ikk få min finger igen... jeg hev stille og roligt men min finger rokkede sig bare ikk... haha. Så prøvede jeg at skubbe hants fingre løs så jeg kunne trække fingeren ud.. Det hjalp heller ikk.. Han strammede bare til... Forældrene havde set mig men stod og kiggede på vare med ryggen til.. Så jeg stod der med en finger jeg ikk kunne få... Haha.. Så kom Thomas, og han havde ledt efter mig i hele butikken for jeg var jo bare lige forsvundet.. Og han grinte bare af mig for hvor skulle jeg ellers være end ved en barnevogn..  Så jeg prøvede igen at få min finger væk fra ham, og det skete da forældrene skulle videre med barnevognen.. Så kunne han godt slippe min finger.. Og toppen af fingeren var sku rød! Stærk dreng  (Eller slap finger)

Anmeld

4. juli 2011

Ben&Jerry

hvor er i søde men i know, jeg er skræmmende. men det er alt det med udd. jeg vil jo skide gerne og sker det så er jeg meget på, men udd. + baby er jo ikke altid den bedste kombi, og læser blandede reaktioner nogle syntes det er alt for hårdt, mens andre syntes det er til at klare. så ved ikke... skal også lige have overbevist kæresten.

skønne mennsesker, god dag til jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.