Danmark?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
14 svar
0 synes godt om
10. december 2008

Rasmine

Er I med i Danmark?
Jeg er basismedlem, men begynder efterhånden at overveje at blive mere end basismedlem (æder for meget snold og får for meget kvala)

Men hvilken én gruppe skal man med i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Mary

Ungerne og jeg er i gruppe 5, altså den der giver mindst støtte. Det har jeg været siden jeg var 18 år eller sådan noget i den stil..... Jeg synes det er fint nok, og så er man ligesom inde i varmen hvis man skulle være så uheldig at få brug for hjælp i en anden prisklasse senere.

Anmeld

10. december 2008

Nadi

Ja vi er medlem, men kan ikke huske hva gruppe vi er i. Men det er vist den der er lige over den mindste.

Gruppe 5 det er da dét den hedder Tak Mary!

Anmeld

10. december 2008

Joan ( Smallie )

Vi er medlem i gruppe 5 og det syntes jeg godt kan betale sig. De giver jo både til tandlæge, fyse, briller, linser og det man får på resept.

Niels er jo så også under det gratis til han bliver 16 tror jeg det er.

Joan

Anmeld

10. december 2008

ivfmarie

Jeg er i gruppe S Men jeg tror jeg er den eneste i hele Danmark der er i den gruppe??

Det var en gruppe jeg røg i fordi jeg havde være ved kiropraktor et par gange inden jeg blev meldt ind. Den dækker vist stort set det samme som gruppe 5, og det er fint til os.
Pengene er eddermame godt givet ud! Vi har lige fået en chek retur på 1800 her i november (og det er for et kvartal), og vi giver vist ca 600 for os begge to + ungerne.
Hvis der er mistanke om fx briller eller større operationer i fremtiden skal du måske overveje en anden gruppe.

Marie

Anmeld

10. december 2008

Lise

Ja, Simon og jeg er med...Christian blev nægtet adgang *ggg*

Vi er i gruppe...hmmm...ikke 5, men heller ikke den der koster mest.

Har tænkt - jeg er sundhedsforsikret på jobbet, og det er Christian også..de gælder begge for hele familien - er der så nogen grund til at være medlem af Danmark? Udover hvis vi ikke bliver i de jobs for altid...eller...

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Men er grp. 5 den mindste gruppe?
Hvad er meningen så med 1, 2, 3 og 4?

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Lise skriver:

Har tænkt - jeg er sundhedsforsikret på jobbet, og det er Christian også..de gælder begge for hele familien - er der så nogen grund til at være medlem af Danmark? Udover hvis vi ikke bliver i de jobs for altid...eller...

Jamen, det er noget med du kan få tilskud til tandlæge regning mv.
Eller hvis du bliver meget syg engang, og skal have dyr medicin, så kan du få tilskud/betalt det af Danmark.
Men KUN hvis du ER medlem, når sygdommen opstår.

Anmeld

10. december 2008

Lise

Lise skriver:

Korrekser lige hvad jeg skrev... vi er i gruppe 5 - var tidligere i den der basisgruppe, der koster tæt på ingenting..

Udover de to er der

Gr. 1 - den udvidede dækning

og

Gr. 2 - den mest omfattende dækning

Anmeld

10. december 2008

ivfmarie

Men er grp. 5 den mindste gruppe?
Hvad er meningen så med 1, 2, 3 og 4?

der er ikke en gruppe 3 eller 4....

kun basis, 5, 2 og 1

Basis og 5 kender du, 1 og 2 kommer her:
www.sygeforsikring.dk/default.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.