Billedstorm fra vores bryllup 2. juni 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Mira0911

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Ja og det var jo kun nogen af dem  pyh det har taget lidt tid at finde nogen frem, for der har været mindst 3 eller 4 kameraer igang den dag på det tidspunkt, og vi har endnu ikke fået alle billederne. Men det er virkelig dejligt at have så mange vinkler og minder at se tilbage på fra dagen  Og mange tusinde tak  for lykkeønskningen 

Ja vil godt tro det er svært at vælge billeder, for man synes allesammen er gode... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Hasselnødden

kitty skriver:

Hvor er I flotte. Jeg håber I havde en fantastisk dag. Jeg kan kende stedet I har været, og den ene spillemand kan jeg se Man er vel lidt lokal!

Smuk smuk kjole!!

Tillykke

Ja det kan vel ikke helt undgåes at der kan være lidt genkendelighed iblandt  valgte simpelthen ikke at sidde og tvære sort plamage på dem alle - ansigter osv. men bare lægge dem ind som de var  

Tusinde tak, fantastisk sted - det kan gøre sig til enhver begivenhed og har det hele. Ikke så mærkeligt det var booket op halvandet år før vi kunne få det

Og tusinde tak

Anmeld

30. juni 2011

Hasselnødden

lailamik skriver:

Ej hvor er i bare søde, og Tillykke med det  Btw mega flott kjole, og shit du er slank og smuk!! 

Tusinde tak

Anmeld

30. juni 2011

Hasselnødden

Mira0911 skriver:

Ja vil godt tro det er svært at vælge billeder, for man synes allesammen er gode... 

Lige præcis  og så alligevel ikke, der er da nogen hvor man tænker - eeej... men da det jo var en fantastisk dag, så jooo så er de alle jo super gode uanset hvad der er på

Anmeld

30. juni 2011

Mira0911

Lige præcis  og så alligevel ikke, der er da nogen hvor man tænker - eeej... men da det jo var en fantastisk dag, så jooo så er de alle jo super gode uanset hvad der er på

Anmeld

30. juni 2011

Chamomile

Stort tillykke, og hvor ser du dog smuk ud

Anmeld

30. juni 2011

Novbaby

Tusinde tak for de dejlige ord Jeg følte mig også bare som en drøm, der gik min mand i møde. Men da der var gået en time smuttede jeg tilbage i mit afslappede tøj så jeg kunne være moar igen

Åhh hvor fantastisk :') Men helt utrolig smuk var du altså! det må man sige! Et rigtig drømme bryllup!

Anmeld

30. juni 2011

Hasselnødden

Chamomile skriver:

Stort tillykke, og hvor ser du dog smuk ud

Tusinde tak følte mig også bare helt fuldendt. Det var en utrolig smuk dag og det kan ses på billederne, at det syntes min mand og jeg også samt vores gæster

Anmeld

30. juni 2011

Hasselnødden

Novbaby skriver:

Åhh hvor fantastisk :') Men helt utrolig smuk var du altså! det må man sige! Et rigtig drømme bryllup!

Præcis  Det var brudstykker af alle vores drømme, der blev forenet i en stor smuk og fantastisk fælles drøm den dag 

Anmeld

1. juli 2011

lhn89

Hvor er du yndig! Og stort tillykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.