Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg tabte 20-22 kg i den 1. graviditet
og tog 10 på i den 2.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan ikke svare på hvordan det hele udligner sig når jeg har født, men indtil videre har jeg smidt 5,5 kg og det er uden bebsens vægt, vand osv.
/Fenja (31+2)
Jeg tog 12 kilo på og har desværre stadig kun smidt de 7, der røg ved fødslen...
onlyme skriver: Hej :-)<3 Nu er jeg 35+5 idag, Og har tabt mig 6kg i alt når bebs skønnet vægt er trukket fra Wee,. Så nu vil jeg gerne se hvor meget i andre tog på eller tabte jer fra jeres første vejning i graviditeten til sidste eller til hvor langt i er nået nu :-) Skal lige pointerer jeg var buttet''tyk'' enden graviditet, og har længe prøvet at tabe mig med uden held,. Så jeg er helt oppe og svæve på skyerne I DID IT
Hej :-)<3
Nu er jeg 35+5 idag, Og har tabt mig 6kg i alt når bebs skønnet vægt er trukket fra Wee,.
Så nu vil jeg gerne se hvor meget i andre tog på eller tabte jer fra jeres første vejning i graviditeten til sidste eller til hvor langt i er nået nu :-)
Skal lige pointerer jeg var buttet''tyk'' enden graviditet, og har længe prøvet at tabe mig med uden held,. Så jeg er helt oppe og svæve på skyerne I DID IT
Jeg tog 7 kg. på under min graviditet
En måned efter at jeg havde født, havde jeg tabt 13 kg.
Jeg tog 13 kilo på under graviditeten.
Efter fødslen var de først 10 kg allerede væk.
3-4 mdr efter havde jeg tabt yderligere 13 kilo. Gjorde intet for det.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128