Afstemning. Tog i på eller tabte i jer under graviditeten.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

hompibompi;-)

Jeg tabte 20-22 kg i den 1. graviditet

og tog 10 på i den 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

linefun

Jeg tog 18 kg. på i løbet af graviditeten. Mangler stadig, her 4 uger efter, et par kilo for at være tilbage på min før- vægt.

Anmeld

1. juli 2011

Fenja09

Jeg kan ikke svare på hvordan det hele udligner sig når jeg har født, men indtil videre har jeg smidt 5,5 kg og det er uden bebsens vægt, vand osv.

/Fenja (31+2)

Anmeld

1. juli 2011

marloutti

Jeg tog 12 kilo på og har desværre stadig kun smidt de 7, der røg ved fødslen...

Anmeld

1. juli 2011

2babygirls

onlyme skriver:

Hej :-)<3

Nu er jeg 35+5 idag, Og har tabt mig 6kg i alt når bebs skønnet vægt er trukket fra Wee,.

Så nu vil jeg gerne se hvor meget i andre tog på eller tabte jer fra jeres første vejning i graviditeten til sidste eller til hvor langt i er nået nu :-)

Skal lige pointerer jeg var buttet''tyk'' enden graviditet, og har længe prøvet at tabe mig med uden held,. Så jeg er helt oppe og svæve på skyerne  I DID IT

Jeg havde en bmi på 18 da jeg var i uge 9, og endte på + 18kg. De er stort set væk igen. "Mangler" 3kg, men man kan ikke se det, det er kun til min tilfredshed at de skal væk.... en dag

Anmeld

1. juli 2011

Brams

onlyme skriver:

Nu er jeg 35+5 idag, Og har tabt mig 6kg i alt når bebs skønnet vægt er trukket fra Wee,.

Så nu vil jeg gerne se hvor meget i andre tog på eller tabte jer fra jeres første vejning i graviditeten til sidste eller til hvor langt i er nået nu :-)

Skal lige pointerer jeg var buttet''tyk'' enden graviditet, og har længe prøvet at tabe mig med uden held,. Så jeg er helt oppe og svæve på skyerne  I DID IT

Jeg tog 7 kg. på under min graviditet

En måned efter at jeg havde født, havde jeg tabt 13 kg.

Anmeld

1. juli 2011

mortilnoahogmelina

JEg tog 16 kg på . Jeg havde tabt 10 dagen efter .
Og de sidste røg stille og roligt over de næste 3 måneder , idag 6 måneder efter vejer jeg 2 kg mindre end før gravidten .

Anmeld

1. juli 2011

Lunae

onlyme skriver:

Jeg har svaret, at jeg vejede det samme! Men efter fødslen tabte jeg mig 11 kg, så i virkeligheden tabte jeg mig jo under graviditeten

Anmeld

1. juli 2011

Frøken Sørensen

Jeg tog 13 kilo på under graviditeten.

Efter fødslen var de først 10 kg allerede væk.

3-4 mdr efter havde jeg tabt yderligere 13 kilo. Gjorde intet for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.