Afstemning. Tog i på eller tabte i jer under graviditeten.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tog i på eller tabte i jer under graviditeten.? Fra første vejning til sidste (nu)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.017 visninger
18 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

onlyme

Hej :-)<3

Nu er jeg 35+5 idag, Og har tabt mig 6kg i alt når bebs skønnet vægt er trukket fra Wee,.

Så nu vil jeg gerne se hvor meget i andre tog på eller tabte jer fra jeres første vejning i graviditeten til sidste eller til hvor langt i er nået nu :-)

Skal lige pointerer jeg var buttet''tyk'' enden graviditet, og har længe prøvet at tabe mig med uden held,. Så jeg er helt oppe og svæve på skyerne  I DID IT

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Mira0911

Jeg er jo en lille nips... 

I min første graviditet tog jeg 18 kg på... 

I nuværende graviditet (28+3) har jeg taget 18.8 kg på... 

Anmeld

30. juni 2011

Kløver

onlyme skriver:

Hej :-)<3

Nu er jeg 35+5 idag, Og har tabt mig 6kg i alt når bebs skønnet vægt er trukket fra Wee,.

Så nu vil jeg gerne se hvor meget i andre tog på eller tabte jer fra jeres første vejning i graviditeten til sidste eller til hvor langt i er nået nu :-)

Skal lige pointerer jeg var buttet''tyk'' enden graviditet, og har længe prøvet at tabe mig med uden held,. Så jeg er helt oppe og svæve på skyerne  I DID IT

Jeg tabte mig i starten, men til sidst tog det fart, da jeg fik så meget væske i kroppen. Tror jeg tog omkring 10-11 kg på ialt, og fik vores søn 35+3. 2 uger efter fødslen, var min vægt tilbage på det, den var inden graviditeten

Anmeld

30. juni 2011

L.J.L

jeg var undervægtig da jeg blev gravid og tog 26kg på i min graviditet, nu er jeg nede på min idealvægt, dvs har tabt 20kg af de 26 kg, og ønsker ikke at tabe mere

Anmeld

30. juni 2011

Hasselnødden

Jeg vejede 47-49kg inden graviditeten og tog 31 kg på - og vejer nu igen 47-49kg uden at have gjort noget for det. Sådan er min krop åbenbart indrettet.  

Anmeld

30. juni 2011

svanen73

Jeg tog 16 kg på med mine tvillinger...havde dog heftig kvalme 24/7 de første 4-5 måneder.

Tog 22 kg på med min søn, havde oz kun morgenkvalme de første par måneder.

Anmeld

30. juni 2011

Chamomile

Jeg tog +15 kg. på.

Anmeld

30. juni 2011

LISBETH:-)

Jeg tog 20+ kg på ved begge graviditeter.

Anmeld

30. juni 2011

Lilje82

Host host host.... Jeg tog 32kg på

Anmeld

30. juni 2011

Bshizzle

Jeg har taget 5 kg på... er 28+1 idag..  

I min første graviditet tog jeg 15+ på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.