Jamen det går da så nogenlunde, har dog pis.. ondt oven på en gang bræksyge, der er lige blevet motioneret nogle brækmuskler som jeg ellers ikke har haft i brug,
Hvis bare jeg tager alting stille og roligt, så er det til at holde ud, men ikke flere børn til mig når det skal foregå på den måde. Hold op hvor har jeg haft det godt de andre gange, til fanden med blodtrykket, det gør i det mindste ikke ondt
.
Badeværeslet, ja helt færdig er vi ikke men alt fungerer, omend med forsigtighed. Maleren afslutter imorgen, det har også bare taget for længe for hende, men da hun gør det i sin fritid, (som gengæld for lån af vores græsningsarealer) så skal hun jo lige have tid.
Fredag kommer glarmesteren og monterer et stykke glas ved brusekabinen, og så skulle resten vist være noget vi selv skal makke med.
Det er blevet/bliver rigtig godt, masser af vand i hanerne, en kloak der bare rykker. Lyst og lækkert, jo vi er vældig tilfredse....
Lisbeth.
Jeg har lagt billeder ind af det næsten færdige badeværelse, men de skal jo lige valideres..
Anmeld