Liza Diers i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

984 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Anonym trådstarter

Er der nogle af jer her inde der har været nede ved Liza Diers? Hvad for en behandling har du/i fået der nede? Var det noget i ville anbefale?

Noget andet.

Hvor hurtigt er du blevet gravide? Har du/i valgt åben doner eller? Er du blevet insemineret to gange i ens cyklus eller 1 gang?

Håber i kan hjælpe mig lidt her inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Er der nogle af jer her inde der har været nede ved Liza Diers? Hvad for en behandling har du/i fået der nede? Var det noget i ville anbefale?

Noget andet.

Hvor hurtigt er du blevet gravide? Har du/i valgt åben doner eller? Er du blevet insemineret to gange i ens cyklus eller 1 gang?

Håber i kan hjælpe mig lidt her inde

Liza og co er bare så søde

Jeg gik dernede sidste år og jeg har intet at sætte en finger på. Nå ja, ud over at jeg ikke blev gravid, men det er jo ikke deres skyld. Jeg havde valgt åben donor og blev insemineret 3 gange af én gang. Hvis man rammer ægløsning er det lidt spild at blive insemineret to gang og det var Liza der selv sagde det. Fordi jeg kun har ægløsning fra den ene side så scannede de mig nogle dage før forventet ægløsning, så jeg ikke blev insemineret når der alligevel ikke kunne komme noget ud af det. Jeg oplevede 3 gange at det var i den forkerte side, og ingen af gangene tog de penge for scanningen.

De er utrolig dygtige og venlige. Når man træder ind i klinikken bliver man med det samme mødt af en hjertevarme som jeg sjældent har oplevet før. De er 100% engagerede i DIG.

Spørg endelig hvis der er mere du vil vide

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Er rigtig glad for at hører der er nogle der har haft en god oplevelse der nede, og de er rigtig søde

Er da ked af at hører at du ikke blev gravid

Det hele er jo meget nyt for mig, og prøve og finde så meget info om det hele som muligt. Og vil kun hen det bedste sted jo

Er alene om det, og det hele skal gå rigtig for sig. Har ikke travlt. Men har det bare så godt med den beslutning jeg har taget

Kan hører de fleste vælger åben doner faktisk. Er ikke helt sikker hvad jeg vil i nu, og det skal være åben, eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.