Er så nervøs nu :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

For ca. 2 uger siden fandt jeg ud af jeg var gravid, med vores baby nr. 2 for en lille uges tid siden, begyndte jeg så at bløde lidt, jeg fik en tidlig scaning som jeg var til igår.

Og lige umiddelbart kunne hun ikke se noget andet end en svag udskæring, testen var stadig positiv, så enten er jeg tidligere gravid en regnet med, eller også er bebse død eller også er jeg gravid ude for livmoderen.
Og så ved jeg faktisk ikke hvad der skal ske.

Jeg skal scannes igen i morgen og have taget en ny blodprøve for at se om mine blodtal stiger eller hvad det nu er man tjekker med den og jeg er bare så nervøs.

Jeg er bange for der stadig ikke er noget og jeg er bange for hun ringer mandag med de sammelignet prøver og siger det falder istedet for at stige, jeg er slet ikke klar til at midste dette barn, jeg allerede elsker

Undskyld mit triste indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hej Piger

For ca. 2 uger siden fandt jeg ud af jeg var gravid, med vores baby nr. 2 for en lille uges tid siden, begyndte jeg så at bløde lidt, jeg fik en tidlig scaning som jeg var til igår.

Og lige umiddelbart kunne hun ikke se noget andet end en svag udskæring, testen var stadig positiv, så enten er jeg tidligere gravid en regnet med, eller også er bebse død eller også er jeg gravid ude for livmoderen.

Jeg skal scannes igen i morgen og have taget en ny blodprøve for at se om mine blodtal stiger eller hvad det nu er man tjekker med den og jeg er bare så nervøs.

Jeg er bange for der stadig ikke er noget og jeg er bange for hun ringer mandag med de sammelignet prøver og siger det falder istedet for at stige, jeg er slet ikke klar til at midste dette barn, jeg allerede elsker

Sender dig et varmt knus og krydser for at den lille spire vokser sig stor og stærk...

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Sender dig et varmt knus og krydser for at den lille spire vokser sig stor og stærk...

tak skal du have, skal bruge alt det held nu som jeg kan få

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej Piger

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Andre der har prøvet lignende, med positiv resultat?

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Andre der har prøvet lignende, med positiv resultat?

opper lige, synes den forsvinder hurtigt og har brug for at hører andres erfaringer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.