Luna F. skriver:
Jeg får hele tiden at vide at det er en god idé at sætte sig ind i de forskellige smertelindringsmetoder ved en fødsel. Men for mig er det altså en by i Rusland. Kan nogen måske komme med nogle erfaringer, gøre det lidt simpelt og overskueligt med fordele/ulemper ? 
Ved min ældste Liam, fik jeg nogle "bistik" ved lænden under de "mildere" veer (Milde vil jeg nu ikke kalde dem
) - og derefter en epidural (HALLELUJA!) - De virkede begge dele, bistikkene virkede fænomenalt på mine lændesmerter, og havde ingen bivirkninger (hvis man kan få det, ved det
) .
Epidural, ja hvad kan man sige, min virkede 100 % og fjernede smerterne.
Ved den mindste Milan, fik jeg ingen anden smertelindring end et varmt karbad (VIRKELIG lækkert) - Vil så tilføje at hans fødsel også bare gik så fint så fint, jeg kunne meget bedre håndtere det hele med ham, end med Liam, kroppen havde en HEL anden ro...
Det er umuligt at sætte sig ind i på forhånd synes jeg, for det er jo vidt forskelligt hvad man synes man har brug for, hvordan man håndterer situationen og hvor stor/lille en smertetærskel man har 
Rigtig god kamp - når den kommer 
Anmeld