Yaii!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.189 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

ØnskerEtMirakel

Så er det tid! nu prøver vi igen  Yaii!!

Men denne gang med Prednison og Immunglobulin.

5. gag lykkens gang  Hold op jeg er spændt og håber at jeg bliver lige så hurtig gravid som de forrige 4 gange. Vi har kun én måned at prøve i til manden skal udsendes til Afghanistan.

Kryds fingre for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

malliebooh

jeg krydser! 

Anmeld

30. juni 2011

ØnskerEtMirakel

MalleH skriver:

jeg krydser! 

taak  

Anmeld

30. juni 2011

Orkide86

WishForaMiracle skriver:

5. gag lykkens gang  Hold op jeg er spændt og håber at jeg bliver lige så hurtig gravid som de forrige 4 gange. Vi har kun én måned at prøve i til manden skal udsendes til Afghanistan.

Kryds fingre for os

Anmeld

30. juni 2011

mor 2010

WishForaMiracle skriver:

Kryds fingre for os

håber i har heldet med jer

må man spørge hvad det der Prednison og Immunglobulin er?

Anmeld

30. juni 2011

ØnskerEtMirakel

Mirjam123 skriver:

takker

Anmeld

30. juni 2011

ØnskerEtMirakel

mor 2010 skriver:

håber i har heldet med jer

må man spørge hvad det der Prednison og Immunglobulin er?

Tak  er meget spændt.

Det må du da

Prednison og immunglobulin kan bruges i mange forskellige situationer. men jeg skal have disse fordi mit immunforsvar er for aggressivt, det går imod barnet og stopper graviditeten. fordi det tror at barnet er farligt (en slags sygdom)  

Prednisonen skal jeg tage fra første mens sidste dag til ca jeg er 7 uger henne. det svækker mit immunforsvar så det ikke blander sig i graviditeten.

Immunglobulinen skal jeg have fra jeg er 4 uger henne til uge 20. ca. det er blod som jeg skal have i drop i nogle timer hver 14. dag.

Et lille udpluk fra det der står i mine papirer

Immunglobulin er antistoffer, der udgør en del af kroppens immun-forsvar mod celler som er fremmede for kroppen som for eksempel bakterier. Immunglobulin har også betydning for immunforsvarets reaktion over for kroppens egne celler såsom moderkageceller.

Immunglobulinen vil hjælpe med at støtte og balancere dit eget immunsystem, så det reagerer normalt over for moderkagen.

Anmeld

30. juni 2011

ØnskerEtMirakel

MalleH skriver:

jeg krydser! 

tak.

Anmeld

30. juni 2011

mor 2010

WishForaMiracle skriver:

Tak  er meget spændt.

Det må du da

Prednison og immunglobulin kan bruges i mange forskellige situationer. men jeg skal have disse fordi mit immunforsvar er for aggressivt, det går imod barnet og stopper graviditeten. fordi det tror at barnet er farligt (en slags sygdom)  

Prednisonen skal jeg tage fra første mens sidste dag til ca jeg er 7 uger henne. det svækker mit immunforsvar så det ikke blander sig i graviditeten.

Immunglobulinen skal jeg have fra jeg er 4 uger henne til uge 20. ca. det er blod som jeg skal have i drop i nogle timer hver 14. dag.

Et lille udpluk fra det der står i mine papirer

Immunglobulin er antistoffer, der udgør en del af kroppens immun-forsvar mod celler som er fremmede for kroppen som for eksempel bakterier. Immunglobulin har også betydning for immunforsvarets reaktion over for kroppens egne celler såsom moderkageceller.

Immunglobulinen vil hjælpe med at støtte og balancere dit eget immunsystem, så det reagerer normalt over for moderkagen.

okay, så lærte jeg også lidt nyt idag

håber det virker og du står med en positiv test meget snart

Anmeld

1. juli 2011

ØnskerEtMirakel

mor 2010 skriver:

okay, så lærte jeg også lidt nyt idag

håber det virker og du står med en positiv test meget snart

Tak  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.