Jeg tror sgu jeg har veer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. december 2008

ivfmarie

Om jeg fatter så ondt jeg har i maven!! Jeg tror jeg har ægløsning, og derfor tager jeg det rimelig roligt - ellers var mit bud sgu at det var blindtarmen eller andet indmad det er galt med.

Jeg plejer at have murren i maven op til æl, og sindsygt ondt i den side hvor ægget løsnes under selve ægløsningen, men så plejer den skid også at være slået. Nu har jeg haft så ondt at jeg næsten ikke kan sidde ned eller spænde mine bukser i tre (!!) dage. Min mave er opspilet og jeg ligner virkelig en i 7. måned.
Er der andre der har oplevet den slags ægløsning? Eller ku det være andet??
Jeg har lige tænkt lidt blære- eller underlivsbetændelse, men der er ikke symptomer i den retning.

Av av av - Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Astrid P

Det lyder sgu da ikke normalt det der... Så lige at få tjekket den der blindtarm, Marie!

Anmeld

10. december 2008

bette

hvis du har blindtarms betændelse.. følels det sådan her:
man har KANON ondt i højre eller venstre side neders i maven.. kan ikke huske hvad side det er.. men mener det er højre.
det er meget smertefuldt og i starten kommer det sådan i ryk smerterne.
senere er det hele tiden det gør ondt... og så er det ved at være akut.

man får nærmest en form for feber tilstand når maven gør ondt....

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

hvad har du spist...`?

altså man svulmer op når man er gravid...hvis ikke lige du ved det...lol...aj det er gas, men nu skal du høre...

min pædagogiske søster...hun er til sådan en naturtro madame, hun tror på alt hvad healere o.v.s. fortæller hende...og det er fair nok!
men hun fik engang afvide hvordan hun skulle sammensætte maden, og hvad mad hun måtte spise, for ganske rigtigt så svulmede hun op når hun spiste svinekød, f.eks...der er noget med hvordan man sammensætter sin mad...

kan det være sådan noget?

Anmeld

10. december 2008

Nadi

Det lyder sgu mystisk! Ja ved sgu ikke rigtig hva jeg skal sige, for aner virkelig ikke hvad det kan være. Tror ikke det er blindtarmen, har hørt at man næsten ikke kan bevæge sig hvis det er den det er gal med.

Anmeld

10. december 2008

Kristina V

Loggidut skriver:

hvad har du spist...`?

altså man svulmer op når man er gravid...hvis ikke lige du ved det...lol...aj det er gas, men nu skal du høre...

min pædagogiske søster...hun er til sådan en naturtro madame, hun tror på alt hvad healere o.v.s. fortæller hende...og det er fair nok!
men hun fik engang afvide hvordan hun skulle sammensætte maden, og hvad mad hun måtte spise, for ganske rigtigt så svulmede hun op når hun spiste svinekød, f.eks...der er noget med hvordan man sammensætter sin mad...

kan det være sådan noget?

Jeg er normalt ikk så meget til sådan noget natur tro haløj, men vi har bøvlet rigtig meget med vores datter omkring sygdom, og hun er nu i et udrednings program for immundefekt.
En fra min familie er så til sådan noget natur haløj ,og hun har faktisk rådet os til en Kinosolog´.. Det er nemlig det med hvordan man ska sammesætte maden osv...
Vi ska til en møde med hende her efter jul.. Så jeg vil absolut prøve det!

Anmeld

10. december 2008

Helle30

Jeg har aldrig hørt, at blindtarmsbetændelse ligefrem skulle få nogen til at svulme op. I så fald tror jeg, det er lige op over.
Hvad jeg ved er, at man får vanvittige smerter i højre side - midt mellem hofteben og navle, man får tynd mave og opkastninger, og til sidst kan man kun holde en vinkel (hoftebøjet) på 90 grader ud. Det ser eddermame komisk ud, men det føles bestemt ikke komisk - og i den tilstand er det ved at være påkrævet at få den ud.
Jeg fik min fjernet, da jeg var 10 år, og den sprang faktisk, da de åbnede mig. Du kan bedst selv mærke, hvordan det føles Ivfer, så få det lige tjekket, hvis du tror, det kan være blindtarmen.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.