Legetøj fra ALDI

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. december 2008

ivfmarie

Jeg vil lige smide en anbefalig på legetøj fra ALDI. Det drejer sig om de kufferter med hhv lægeudstyr, værktøj og bilfiksersæt de havde i avisen i en af de forgangne uger - det er sgu i orden legetøj til en billigpenge! De koster 89 kr.

Mine unger fik en kuffert hver i adventsgave, og jeg blev virkelig positivt overrasket overindholdet. Der var et hav af værktøj i Maltes, plus en batteridrevet boremaskine. I Frejas lægetaske var der bl.a en bippende personsøger, et stetoskop med hjerte- og vejrtrækningslyd, og andre gode sager fra medicinens verden...

Så hvis I lige står og mangler en fin lægetøjsgave, så prøv at tage i ALDI.

Marie - der har fået taget temperatur i øret, lyttet hjerte, spist medicin, fået boret tænder, skruet negle og aaalt muligt sammen med ungerne i dag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

linemus

Jeg har købt kassen med biler osv. til Sebastian, så det lyder da godt, at det er noget godt. Er bare lidt spændt på, om han er for stor til det, men det er den, hvor man kan samle biler med skruetrækker osv. så jeg tror alligevel han vil finde den interessant.

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

hvad var prisen på sådan en fætter...kunne da godt tænke mig sådan en med værktøj!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.