Glukosebelastning i morgen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Kofoed.

mamiolvi skriver:

er det pga af overvægt eller pga tidligere store børn i skal have taget glukose.. jeg har været afsted i ude 19 og så igen om 14 dage der vil jeg så være i uge 27.. min læge sagde sidst at det lagde lige på grænsen... håber ikke der er noget at komme efter... for mig er det pga overvægt...

Mit er overvægt og sukkersyge i familien, både far, farmor, mormor, morfar og farbror har/havde det. Så de havde næsten spået, at det ville komme, men ved det ikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

maryjane

mamiolvi skriver:

er det pga af overvægt eller pga tidligere store børn i skal have taget glukose.. jeg har været afsted i ude 19 og så igen om 14 dage der vil jeg så være i uge 27.. min læge sagde sidst at det lagde lige på grænsen... håber ikke der er noget at komme efter... for mig er det pga overvægt...

Jeg skulle pga. overvægt. Og føj, troede ikke jeg ville få det så ringe. Men det gjorde jeg, ah. Heldigvis holdt jeg da det hele inde i de to timer.

Og heldigvis ingen g.sukkersyge i denne omgang.

Anmeld

1. juli 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Jeg skulle pga. overvægt. Og føj, troede ikke jeg ville få det så ringe. Men det gjorde jeg, ah. Heldigvis holdt jeg da det hele inde i de to timer.

Og heldigvis ingen g.sukkersyge i denne omgang.

Hvordan kan du allerede vide det nu?

Anmeld

2. juli 2011

maryjane

Kofoed33 skriver:

Hvordan kan du allerede vide det nu?

Fik at vide jeg kunne ringe 4 timer efter belastningen af en af de dersens blodprøvedamer, for så havde de muligvis allerede fået svar. Så jeg ringede lidt i 2 og fik det at vide. =)

Anmeld

2. juli 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Fik at vide jeg kunne ringe 4 timer efter belastningen af en af de dersens blodprøvedamer, for så havde de muligvis allerede fået svar. Så jeg ringede lidt i 2 og fik det at vide. =)

Hvorfor siger de ikke det samme til alle, ihh, det er da irreterende.

Anmeld

2. juli 2011

maryjane

Kofoed33 skriver:

Hvorfor siger de ikke det samme til alle, ihh, det er da irreterende.

Ja, det er sgu lidt latterligt. Kan også være de giver forskellige svar, alt efter hvem man spørger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.