Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baaaaaaaah, piv piv. Skal til glukosebelastning i morgen, hvor jeg vil være 29+0, glæder mig absolut ikke. Ikke så meget selve testen, men resultatet jeg frygter.
Nå, ikke så meget bare lidt whineri fra min side af, la la.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Piv, jeg var det idag.
Kofoed33 skriver: Piv, jeg var det idag.
Har du fået svar så?
maryjane skriver: Har du fået svar så?
No, på Kolding for man kun svar, hvis det er noget og det kan tage op til 14 DAGE, de er jo sindsyge
Kofoed33 skriver: No, på Kolding for man kun svar, hvis det er noget og det kan tage op til 14 DAGE, de er jo sindsyge
Ej okay, nu glæder jeg mig da bare endnu mere.
maryjane skriver: Ej okay, nu glæder jeg mig da bare endnu mere.
Nårh ja, du høre jo også til Kolding. Men ved man også kan ringe ind dagen efter, det gjorde jeg ihvert fald i april, da jeg sidst blev testet.
Kofoed33 skriver: Nårh ja, du høre jo også til Kolding. Men ved man også kan ringe ind dagen efter, det gjorde jeg ihvert fald i april, da jeg sidst blev testet.
Okay, så man kan forsøge bare at ringe til laboratoriet hvis man lyster?
Er mega lost med hvor man skal have svar fra, der står nemlig noget forskelligt i brevet og den der folder som jeg også har fået. Men nu må vi se.
maryjane skriver: Okay, så man kan forsøge bare at ringe til laboratoriet hvis man lyster? Er mega lost med hvor man skal have svar fra, der står nemlig noget forskelligt i brevet og den der folder som jeg også har fået. Men nu må vi se.
Svangerskab amb Det var der jeg fik svar.
Kofoed33 skriver: Svangerskab amb Det var der jeg fik svar.
hehe tak.
maryjane skriver: Baaaaaaaah, piv piv. Skal til glukosebelastning i morgen, hvor jeg vil være 29+0, glæder mig absolut ikke. Ikke så meget selve testen, men resultatet jeg frygter. Nå, ikke så meget bare lidt whineri fra min side af, la la.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128