jeg må altså lige dele...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
14 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

Øst

Hej med jer. 

Min kæreste og jeg startede PB i november 2010. Først var det spænende og nyt og nu er det bare træls. De sidste to-tre gange  har jeg troet at den var der og sidst gik jeg tre uger over... Så denne gang besluttede jeg mig for ik at tælle, teste eller tænke på det. Jeg sendte et link til en ægløsningsberegner til min kæreste og skrev, hvis du vil ha en baby må du tælle  Det gjorde ham så og det endte med at gå helt i kage he he!

Så i mandags bestilte jeg en tid hos lægen. Ved godt at 7 måneder ik er alarmerende men vil bare så gerne vide om jeg KAN blive gravid. Min største frygt at at det ik virker dernede... 

Skal have min menstruation om 3 dage og inden jeg skulle til lægen i morges tog jeg lige en graviditetstest... Bare fordi 

Den eneste måned jeg IKKE er gået op i projektet med liv  og sjæl... 

Jeg er SÅ glad.. kan ikke andet end at smile og græde.. hele tide!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Miss BananaHammock

Tillykke.. det var da en rigtig solstråle historie! 

Anmeld

30. juni 2011

Happiness

Weeee

Stort tillykke!!! Der er vidst ingen tvivl der

Anmeld

30. juni 2011

Mor til L&S

TILLYKKE

Anmeld

30. juni 2011

lailamik

Øst skriver:

Hej med jer. 

Min kæreste og jeg startede PB i november 2010. Først var det spænende og nyt og nu er det bare træls. De sidste to-tre gange  har jeg troet at den var der og sidst gik jeg tre uger over... Så denne gang besluttede jeg mig for ik at tælle, teste eller tænke på det. Jeg sendte et link til en ægløsningsberegner til min kæreste og skrev, hvis du vil ha en baby må du tælle  Det gjorde ham så og det endte med at gå helt i kage he he!

Så i mandags bestilte jeg en tid hos lægen. Ved godt at 7 måneder ik er alarmerende men vil bare så gerne vide om jeg KAN blive gravid. Min største frygt at at det ik virker dernede... 

Skal have min menstruation om 3 dage og inden jeg skulle til lægen i morges tog jeg lige en graviditetstest... Bare fordi 

Nøøøøj hvor dejligt for jer Helt sikkert kampen værd 

Tillykke med den kommende lille ny

Anmeld

30. juni 2011

Lisbeth1985

Øst skriver:

Hej med jer. 

Tillykke

Anmeld

30. juni 2011

Chalala85

TILLYKKE Det var da dejligt!

Anmeld

30. juni 2011

tabra

STORT tillykke!!  Hvor dejligt for jer

Kunne være man skulle prøve det samme

Anmeld

30. juni 2011

mamiolvi

Stort tillykke ... skønt for jer

Anmeld

30. juni 2011

Mor Til Oktober Børn

Ej hvor dejligt for jer

Kæmpe tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.