Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer.
Min kæreste og jeg startede PB i november 2010. Først var det spænende og nyt og nu er det bare træls. De sidste to-tre gange har jeg troet at den var der og sidst gik jeg tre uger over... Så denne gang besluttede jeg mig for ik at tælle, teste eller tænke på det. Jeg sendte et link til en ægløsningsberegner til min kæreste og skrev, hvis du vil ha en baby må du tælle Det gjorde ham så og det endte med at gå helt i kage he he!
Så i mandags bestilte jeg en tid hos lægen. Ved godt at 7 måneder ik er alarmerende men vil bare så gerne vide om jeg KAN blive gravid. Min største frygt at at det ik virker dernede...
Skal have min menstruation om 3 dage og inden jeg skulle til lægen i morges tog jeg lige en graviditetstest... Bare fordi
Den eneste måned jeg IKKE er gået op i projektet med liv og sjæl...
Jeg er SÅ glad.. kan ikke andet end at smile og græde.. hele tide!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke.. det var da en rigtig solstråle historie!
Weeee
Stort tillykke!!! Der er vidst ingen tvivl der
TILLYKKE
Øst skriver: Hej med jer. Min kæreste og jeg startede PB i november 2010. Først var det spænende og nyt og nu er det bare træls. De sidste to-tre gange har jeg troet at den var der og sidst gik jeg tre uger over... Så denne gang besluttede jeg mig for ik at tælle, teste eller tænke på det. Jeg sendte et link til en ægløsningsberegner til min kæreste og skrev, hvis du vil ha en baby må du tælle Det gjorde ham så og det endte med at gå helt i kage he he! Så i mandags bestilte jeg en tid hos lægen. Ved godt at 7 måneder ik er alarmerende men vil bare så gerne vide om jeg KAN blive gravid. Min største frygt at at det ik virker dernede... Skal have min menstruation om 3 dage og inden jeg skulle til lægen i morges tog jeg lige en graviditetstest... Bare fordi Den eneste måned jeg IKKE er gået op i projektet med liv og sjæl... Jeg er SÅ glad.. kan ikke andet end at smile og græde.. hele tide!!
Nøøøøj hvor dejligt for jer Helt sikkert kampen værd
Tillykke med den kommende lille ny
Tillykke
TILLYKKE Det var da dejligt!
STORT tillykke!! Hvor dejligt for jer
Kunne være man skulle prøve det samme
Ej hvor dejligt for jer
Kæmpe tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128