Første forældremøde i vuggeren

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2008

Astrid P

Det har vi været til idag! Og det var bare så fint.
Man kan virkelig mærke at de holder af vores lille guldklump, og ser hende som det lille særlige menneske hun er. Hun elsker at være der, og det er helt tydeligt at hun både bliver SET og desuden stimuleret præcis som hun har brug for det. Åhh, jeg er simpelthen så glad for den vuggestue!

Hurra for alle de dejlige mennesker der bruger en masse tid, energi og kærlighed på vores små børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Nadi

Hvor skønt med sådan en positiv oplevelse! Det er dejligt når man kan se andre også er glade for ens guldklump

Anmeld

10. december 2008

Helle30

Hvor dejligt Astrid. Jeg synes også, det er en skøn følelse, at dem som er sammen med vores børn så mange timer tydeligt er glade for dem.
Ligeså led jeg kan blive ved at have hentet som den sidste i dp 4 dage i træk - ligeså glad bliver jeg, hver gang jeg ser og hører, hvor meget vores dp holder af Sofie - og alt det, hun gør for de unger, hun har.
Jeg er lidt i tvivl om, om vi bliver tilbudt sådan nogle forældremøder, når barnet går i dp, men det må der være nogle andre, der ved?
Tillykke igen med den gode oplevelse. Jeg kan levende sætte mig ind i, hvor glade og tilfredse I må være.

- Helle

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Hvor dejligt at høre.
Det er især dejligt når man kan mærke på personalet de oprigtigt godt kan lide ungerne.

Anmeld

10. december 2008

Lene76

i århus er vi igang, el dvs at vi tilbyder de forældre der gerne vil ha en samtale med både dper og den pædagogiskeleder om barnet hverdag og udvikling.... men oftes er det når snakkes ska falde på om de er klar til børnehave.

ska ik ku sige hvordan det er i resten af landet....

Astrid dejligt at smilla er glad for bh og at i osse er tilfredse det er jo sådan det hele helst ska være.....

Anmeld

10. december 2008

Loggidut

det er bare så dejligt...så kan vi være nok så uenige om vuggestue eller dagpleje er bedst...så længe ungerne er glade, og vi forældre også er, så betyder alt andet ikke en disse....

skønt for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.