Overvægtig gravid og vækstscanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Chr-Hei

Jeg har heller ikk været til væksscanninger men jeg blev fuld pga mit forhøjt blodtryk meget hyppigt ved ikke om det er derfor(:

Hvad angår ammebh har jeg købt nogle super gode nogle over nettet til 199.- så fprnuftig pris og jeg er også overvægtig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

maryjane

Chr-Hei skriver:

Jeg har heller ikk været til væksscanninger men jeg blev fuld pga mit forhøjt blodtryk meget hyppigt ved ikke om det er derfor(:

Hvad angår ammebh har jeg købt nogle super gode nogle over nettet til 199.- så fprnuftig pris og jeg er også overvægtig

Uh, du har tilfældigvis ikke et link?

Anmeld

30. juni 2011

miss freja

maryjane skriver:

Okay mange tak for svar.

Jo, jeg har takket ja til scanningerne kunne bare ikke huske hvornår det var de skulle være. Min JM var også lidt blank når det kom til det.

Er nok bare begyndt at blive lidt små utålmodig, men det nærmer sig da ligeså langsomt så.

Man kan jo godt gå at være lidt nervøs for om størrelsen nu er fin.

Ja det er nemlig det man kan, også er det rart at at blive fulgt lidt mere nøje.. så er der da en ting som er en fordel ved at være overvægtig  hehe.

Ja ved min sidste scanning, der blev baby scannet til at skulle veje 3265 gram, og min jordemoder skønnede hende til at veje 3000 gram dagen før. Så nu er jeg noget spændt på hvor stor hun bliver når jeg så føder. Jeg er idag 40+3. Så håber ikke på at gå for meget over tid endnu.

Hvor langt er du henne?

Anmeld

30. juni 2011

MosterA

Jeg er også overvægtig og har fået tilbudt en vækstscanning, men det er vist mest fordi jeg ikke er så høj så de skal være sikre på at barnet ikke er for stort til mit bækken.

Jeg skal til vækstscanning når jeg er 36+1, hvilket jeg syntes er lidt sent, men det er jo dem der har erfaringen  

Anmeld

30. juni 2011

Chr-Hei

maryjane skriver:

Uh, du har tilfældigvis ikke et link?

Kan da lige se om jeg kan finde det .. Øjeblik

Anmeld

30. juni 2011

maryjane

miss freja skriver:

Ja det er nemlig det man kan, også er det rart at at blive fulgt lidt mere nøje.. så er der da en ting som er en fordel ved at være overvægtig  hehe.

Ja ved min sidste scanning, der blev baby scannet til at skulle veje 3265 gram, og min jordemoder skønnede hende til at veje 3000 gram dagen før. Så nu er jeg noget spændt på hvor stor hun bliver når jeg så føder. Jeg er idag 40+3. Så håber ikke på at gå for meget over tid endnu.

Hvor langt er du henne?

Uh, det lyder som en fin vægt! Håber hun snart titter ud til dig!

Er 28+6, så ikke helt sååå langt.

Anmeld

30. juni 2011

maryjane

MosterA skriver:

Jeg er også overvægtig og har fået tilbudt en vækstscanning, men det er vist mest fordi jeg ikke er så høj så de skal være sikre på at barnet ikke er for stort til mit bækken.

Jeg skal til vækstscanning når jeg er 36+1, hvilket jeg syntes er lidt sent, men det er jo dem der har erfaringen  

Hehe, ja man kan godt gå at tænke om de overhovedet når at lave den vækstscanning inden babyen titter ud.

Men bare de ved hvad de gør.

Anmeld

30. juni 2011

miss freja

maryjane skriver:

Uh, det lyder som en fin vægt! Håber hun snart titter ud til dig!

Er 28+6, så ikke helt sååå langt.

Tak for det   Tiden går stærkt når først man alligevel er så langt i graviditeten som du er nu synes jeg

Anmeld

30. juni 2011

MosterA

maryjane skriver:

Hehe, ja man kan godt gå at tænke om de overhovedet når at lave den vækstscanning inden babyen titter ud.

Men bare de ved hvad de gør.

Specielt når alle mine tre storesøskende har født i ca. uge 30, 31 og 32 pga. svangerskabsforgiftning  så er risikoen for at jeg føder for tideligt der jo også, men det har på ingen måde deres interesse - mærkeligt nok 

Anmeld

30. juni 2011

Chr-Hei

Det skulle være her(:

http://momshells.dk/shop/product_info.php?cPath=50_23&products_id=209&osCsid=870c9df394837eecd2ee2191c63e59b9

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.