Overvægtig gravid og vækstscanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.636 visninger
26 svar
0 synes godt om
30. juni 2011

maryjane

God morgen. =)

Har et lille bitte spørgsmål til andre overvægtige, der enten har været eller er gravide.

Har I også fået tilbudt/været til en vækstscanning, eller to?

Hvis ja, ved I så ca hvornår de ligger i graviditeten altså hvilken uge?

(28+6)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

mamiolvi

Jeg er overvægtige men er ikke tilbudt noget udover glukosebelasting...

Anmeld

30. juni 2011

maryjane

mamiolvi skriver:

Jeg er overvægtige men er ikke tilbudt noget udover glukosebelasting...

Okay, kan være du måske ikke er helt så kæmpe som jeg, måske.

Men ja, glukosebelastning skal jeg også i morgen. Så må man bare se hvilket svar der kommer.

Anmeld

30. juni 2011

mamiolvi

maryjane skriver:

Okay, kan være du måske ikke er helt så kæmpe som jeg, måske.

Men ja, glukosebelastning skal jeg også i morgen. Så må man bare se hvilket svar der kommer.

Er ret elefant agtit ... Hvad str snakker vi om ... har du købt amme bh og i så fald hvor

Anmeld

30. juni 2011

maryjane

mamiolvi skriver:

Er ret elefant agtit ... Hvad str snakker vi om ... har du købt amme bh og i så fald hvor

Min bmi var 39 da jeg var til første lægebesøg, mener den er omkring 36 nu da jeg har tabt mig lidt her i graviditeten.

- Har ikke set på amme bh endnu, men gruer da lidt for det.

Anmeld

30. juni 2011

Den lykkelige

Jeg er også overvægtig og var det også da jeg var gravid.. men jeg fik kun tilbudt 2 tilbud med det sukkerstads..

Anmeld

30. juni 2011

A.

ne jhar ikke fået ekstrascanning med den første heller ikke med den anden de plejer ikke at lave andet end glukosebelasting

Anmeld

30. juni 2011

miss freja

maryjane skriver:

God morgen. =)

Har et lille bitte spørgsmål til andre overvægtige, der enten har været eller er gravide.

Har I også fået tilbudt/været til en vækstscanning, eller to?

Hvis ja, ved I så ca hvornår de ligger i graviditeten altså hvilken uge?

(28+6)

Jeg har været til to vækstscanninger i graviditeten, og det var i uge 33 og uge 37. Jeg mener det er det normale. Efter første scanning vurdere de om der er grund til at man skal ind til scanning nr 2. Men altså, ved min første vækstscanning var alt normalt, men overlægen ville gerne se mig igen, for at følge barnet.

Jeg synes faktisk det har været rart at få muligheden for at få fulgt baby lidt mere nøje end ellers

Men ved du ikke om du skal endnu?

Anmeld

30. juni 2011

maryjane

miss freja skriver:

Jeg har været til to vækstscanninger i graviditeten, og det var i uge 33 og uge 37. Jeg mener det er det normale. Efter første scanning vurdere de om der er grund til at man skal ind til scanning nr 2. Men altså, ved min første vækstscanning var alt normalt, men overlægen ville gerne se mig igen, for at følge barnet.

Jeg synes faktisk det har været rart at få muligheden for at få fulgt baby lidt mere nøje end ellers

Men ved du ikke om du skal endnu?

Okay mange tak for svar.

Jo, jeg har takket ja til scanningerne kunne bare ikke huske hvornår det var de skulle være. Min JM var også lidt blank når det kom til det.

Er nok bare begyndt at blive lidt små utålmodig, men det nærmer sig da ligeså langsomt så.

Man kan jo godt gå at være lidt nervøs for om størrelsen nu er fin.

Anmeld

30. juni 2011

mamiolvi

maryjane skriver:

Min bmi var 39 da jeg var til første lægebesøg, mener den er omkring 36 nu da jeg har tabt mig lidt her i graviditeten.

- Har ikke set på amme bh endnu, men gruer da lidt for det.

Mit bmi var inden gravid 33 ... men ja de amme bh den spekulere jeg meget i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.