Gaveforslag...??? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. december 2008

Rasmine

Vi vil gerne give en gave til Lars' chef + kone. 60 +.
Vi aner ikke hvordan de bor (smagsmæssigt)
De har røven fuld af penge, kører i KÆMPE Audi og har Rolex ure osv.
Udover det siger penge dem ikke en skid.
De ryger a h til, og drikker kun kaffe.

Hvad kan jeg finde på?
Har været nede i byen hele formiddagen, og ville egentlig finde et lille, meget neutralt maleri, i den stil som alle kan lide. (kedeligt?)
Men kunne ikke finde noget.

Har nu købt en Muselmalet pyntekugle, og en julepynt, sådan en krone.
Det virker bare sårn lidt...plat?
Havde regnet med de sku ha' pyntekronen på lørdag, for da skal vi til julefrokost med dem i flensborg.

Arrrggg...
What to do?

Må gerne være lidt utraditionelt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Rasmine

PS: de har god humør, men ellers ikke meget smag, mht. tøj og hår og sårn...

Altså de er ikke fine på den.

Anmeld

10. december 2008

Ny mor

Hva´skal den koste?

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Ny mor skriver:

Hva´skal den koste?

Max. 500.
det er jo til begge.

Anmeld

10. december 2008

Monica

Hmm... Jeg ville gå ind og få lavet en lille kurv... Måske med nolge gode olier, frisk malet kaffe, krydderier, oliven, pasta osv... Eller finde noget hjemmelavet chokolade... Afhæning af pris, så også med servietter og lys og evt Køb kvalitet frem for kvantitet - de har åbenbart råd til det selv...

Moni

Anmeld

10. december 2008

Ny mor

Hva´ med en kurv med delikatesser - små glas spændende sennep, sjove pickles, brændre figner - man kan hurtigt bruge 500 i en delikatessebutik på små glas man normalt ikke køber og hvis de har alt....bare en idé

Anmeld

10. december 2008

Ny mor

Monica skriver:

Hmm... Jeg ville gå ind og få lavet en lille kurv... Måske med nolge gode olier, frisk malet kaffe, krydderier, oliven, pasta osv... Eller finde noget hjemmelavet chokolade... Afhæning af pris, så også med servietter og lys og evt Køb kvalitet frem for kvantitet - de har åbenbart råd til det selv...

Moni

Ha, ha, vi trykkede vist samtidig

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Synes bare ikke vi har nogen delikatessebutikker i Viborg.

Har tænkt på en kæmpe flot orkidé.
Vil bare gerne give noget mere personligt end en blomst eller en lækkeri-kurv.

Det oplagte og NEMME, som alle andre ville sætte pris på, ville jo være et par gode flasker vin, men eftersom de er vinhandlere er det jo ligesom udelukket.

Havde håbet at finde et lille maleri af Karin Olesen(hvis ikke I kender hende, så prøv lige at google)
Men det er ikke til at opdrive.

Nå, var lige inde på hendes hjemmeside, der er ikke noget af det FEDE hun har lavet.
men hun laver også sådan nogle bitte små malerier, hvor man kan ane nogen papegøjer...

Anmeld

10. december 2008

Helle30

Nej, det kan jeg godt se Bacon: Audi og Rolex - det er der s'gu ikke meget smag over.

Det ville jo være noget nemmere, hvis I f.eks havde været til middag hos dem, så du havde set lidt af interieuret - som man siger...
Jeg tror nu også, jeg var røget på den med en kurv med lidt specialiteter.
Du kan jo også købe racerpedaler, øjenskygger og en dødningehovedgearknop til Audien (T-Hansen - så kører det for dig) og så se, hvad der sker.
Mennesker i den alder har ikke rigtig brug for noget mere (har jeg måttet erfare med mine foreller).

- Helle

Anmeld

10. december 2008

Rasmine

Helle30 skriver:

Nej, det kan jeg godt se Bacon: Audi og Rolex - det er der s'gu ikke meget smag over.

Det ville jo være noget nemmere, hvis I f.eks havde været til middag hos dem, så du havde set lidt af interieuret - som man siger...
Jeg tror nu også, jeg var røget på den med en kurv med lidt specialiteter.
Du kan jo også købe racerpedaler, øjenskygger og en dødningehovedgearknop til Audien (T-Hansen - så kører det for dig) og så se, hvad der sker.
Mennesker i den alder har ikke rigtig brug for noget mere (har jeg måttet erfare med mine foreller).

- Helle

Jamen, du har ret.
De mangler ikke en skid.
I julegaver til personale og samarbejdspartnere har de givet Cocoon vase og georg Jensen lysestage.
Så det vil være lidt plat at give dem en vase eller en fin lysestage.
-Det ville være sårn lidt "Tak for lån agtigt"

Nå, jeg må ned i byen igen, der er en blomsterhandler, hvor de også har fede brugskunst ting, mon ikke der kunne findes ét eller andet...

beep...beep...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.