mon ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

MichellaMalou

Frk_Dylan<3 skriver:

Nej slet ikke, så hyg i jer bare

Men hvad med at du tester imorgen tidligt?

endten bliver det imorgen.. eller os lørdag søndag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

endten bliver det imorgen.. eller os lørdag søndag 

Det ville da være det rareste for jer at vide det med sikkerhed, så kan i/du også komme til lægen og få bekræftet samt få en ca termin

Anmeld

29. juni 2011

MichellaMalou

Frk_Dylan<3 skriver:

Det ville da være det rareste for jer at vide det med sikkerhed, så kan i/du også komme til lægen og få bekræftet samt få en ca termin

ja men er os lidt bange for den er negativ.. da jeg nok er begyndt at glæde mig lidt

Anmeld

30. juni 2011

Darling<3

ja men er os lidt bange for den er negativ.. da jeg nok er begyndt at glæde mig lidt

Kender det alt for godt, men det er nu bedst at vide besked

Jeg testede også positivt, 5 dage før jeg skulle have min mens, og 7 dage efter begyndte jeg at bløde Så ingen baby til os i denne omgang..

Anmeld

30. juni 2011

MichellaMalou

Frk_Dylan<3 skriver:

Kender det alt for godt, men det er nu bedst at vide besked

Jeg testede også positivt, 5 dage før jeg skulle have min mens, og 7 dage efter begyndte jeg at bløde Så ingen baby til os i denne omgang..

øv hvor trist.. 

ja nu testet jeg positiv 5 dage over tid men stadig ikke fået den endnu .. men er vist begyndt at få lidt tegn på det.

Anmeld

30. juni 2011

Kay

MichellaMalou skriver:

ja var jo på p piller.. også der i min pause om torsdagen skulle jeg have den men den kom bare aldrig og tænkte ikke over det og tænkte den kom.. men så mandags tænkte jeg at jeg nok heller måtte tage en test for en sikkerhedsskyld. og der kom der en svag streg.

en strreg er jo en streg... og en svag posetiv er lige så gældende... så jeg ville sige du er gravid... 

Anmeld

30. juni 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

øv hvor trist.. 

ja nu testet jeg positiv 5 dage over tid men stadig ikke fået den endnu .. men er vist begyndt at få lidt tegn på det.

Hvis du tester positivt 5 dage, over tid, så tror jeg ikke at du skal begymre dig om at være falsk gravid

Jeg tror den er god nok

Anmeld

30. juni 2011

Kay

Frk_Dylan<3 skriver:

Hvis du tester positivt 5 dage, over tid, så tror jeg ikke at du skal begymre dig om at være falsk gravid

Jeg tror den er god nok

lige mine ord...

Anmeld

30. juni 2011

MichellaMalou

Kay skriver:

en strreg er jo en streg... og en svag posetiv er lige så gældende... så jeg ville sige du er gravid... 

nemlig.. og stadig ikke gået min menstrution endnu,, men kan vist først nå til lægen i august. da min læge først har tid mens jeg er ude og rejse.  

så må bare tage endnu en test og se hvad den siger,, 

Anmeld

30. juni 2011

Darling<3

lige mine ord...

Hihih, godt at du er enig med mig, selvom jeg har lavet et stavefejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.