mon ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.211 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

MichellaMalou

det er et tegn på jeg er ved og få mit lort eller bare kroppen som narre mig. ? 

jeg er begyndt og få ømme brystvorter som jeg plejer sådan op til min menstuation. og har lidt ondt i maven nu. men har dog lige været på wc og skide (ret klamt) men ku ikke lade være mon det er min krop som narre mig til menstruation og jeg er gravid eller jeg får den og er gået en uge over tid nu. og har den reglmæssig. 

andet spørgsmål kan man tabe barnet af og have sex og fyren kommer op i en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

det er et tegn på jeg er ved og få mit lort eller bare kroppen som narre mig. ? 

jeg er begyndt og få ømme brystvorter som jeg plejer sådan op til min menstuation. og har lidt ondt i maven nu. men har dog lige været på wc og skide (ret klamt) men ku ikke lade være mon det er min krop som narre mig til menstruation og jeg er gravid eller jeg får den og er gået en uge over tid nu. og har den reglmæssig. 

andet spørgsmål kan man tabe barnet af og have sex og fyren kommer op i en

Undskyld, men kan virkelig ikke lade værre med at grine

At du sidder og pøller den ude på wc'et, kan ikke sætte gang i hverken en abort eller din mens.. Så pøl du bare løs søde

Det er meget normalt at få ømme bryster når man er gravid, men også når man skal have mens..

Hvornår skulle du have din næste mens??

Anmeld

29. juni 2011

MichellaMalou

Frk_Dylan<3 skriver:

Undskyld, men kan virkelig ikke lade værre med at grine

At du sidder og pøller den ude på wc'et, kan ikke sætte gang i hverken en abort eller din mens.. Så pøl du bare løs søde

Det er meget normalt at få ømme bryster når man er gravid, men også når man skal have mens..

Hvornår skulle du have din næste mens??

skulle have haft den i torsdags. 

det var om sæd kunne påvirke hehe ikke det andet.. 

men plejer som regl og have problemer med og kunne. og nu går det som en leg..

Anmeld

29. juni 2011

Aagaard

Ømme bryster og øm mave kan være graviditets tegn, men det er godt nok meget tidligt så.

Nej barnet kan ikke tabes af at han kommer oppe i dig. Det kan der vidst ikke ske andet end graviditet af

Anmeld

29. juni 2011

MichellaMalou

Aagaard skriver:

Ømme bryster og øm mave kan være graviditets tegn, men det er godt nok meget tidligt så.

Nej barnet kan ikke tabes af at han kommer oppe i dig. Det kan der vidst ikke ske andet end graviditet af

jeg tog jo en test i mandags som var svag positiv.. og ville vente med at tage en test mere til ugen var omme 

Anmeld

29. juni 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

skulle have haft den i torsdags. 

det var om sæd kunne påvirke hehe ikke det andet.. 

men plejer som regl og have problemer med og kunne. og nu går det som en leg..

Heheh, nogle gange er man lidt mere "løs" i maven

Nej, sæd skader ikke barnet, og heller ikke sex.. Det skal bare ikke være voldsom sex, hvis du forstår

Jeg har hørt at sæd kan sætte mere skub i veer og fødslen, men der skal man være i slutfasen

Anmeld

29. juni 2011

MichellaMalou

Frk_Dylan<3 skriver:

Heheh, nogle gange er man lidt mere "løs" i maven

Nej, sæd skader ikke barnet, og heller ikke sex.. Det skal bare ikke være voldsom sex, hvis du forstår

Jeg har hørt at sæd kan sætte mere skub i veer og fødslen, men der skal man være i slutfasen

super for begyndte og tænke om det var fordi vi havde sex og han kom op i mig at man os kunne tabe... 

Anmeld

29. juni 2011

Aagaard

MichellaMalou skriver:

jeg tog jo en test i mandags som var svag positiv.. og ville vente med at tage en test mere til ugen var omme 

Det fleste venter til uge 6-8 før de første tegn kommer, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne vise tegn allerede. Jeg var ikke i tvivl, kunne mærke at "noget" havde forandret sig. Ikke at jeg kan sætte en finger på hvad det er/var. :-)

Uhh det bliver da spændende om der er gevinst så! totalt spændende!

Anmeld

29. juni 2011

Darling<3

MichellaMalou skriver:

super for begyndte og tænke om det var fordi vi havde sex og han kom op i mig at man os kunne tabe... 

Nej slet ikke, så hyg i jer bare

Men hvad med at du tester imorgen tidligt?

Anmeld

29. juni 2011

MichellaMalou

Aagaard skriver:

Det fleste venter til uge 6-8 før de første tegn kommer, men jeg kan ikke se hvorfor det ikke skulle kunne vise tegn allerede. Jeg var ikke i tvivl, kunne mærke at "noget" havde forandret sig. Ikke at jeg kan sætte en finger på hvad det er/var. :-)

Uhh det bliver da spændende om der er gevinst så! totalt spændende!

ja var jo på p piller.. også der i min pause om torsdagen skulle jeg have den men den kom bare aldrig og tænkte ikke over det og tænkte den kom.. men så mandags tænkte jeg at jeg nok heller måtte tage en test for en sikkerhedsskyld. og der kom der en svag streg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.