Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mi skriver: Hæhæhæ Min mor har også noget tupperware, og når jeg låner en skål af hende, så sørger hun helt sikkert for at jeg aflevere den tilbage igen. Åhhh gud, jeg er blevet min mor. Jeg havde svoret aldrig at købe tupperware, men elsker deres skåle og er nu snart ejer af deres minihakker også
Hæhæhæ Min mor har også noget tupperware, og når jeg låner en skål af hende, så sørger hun helt sikkert for at jeg aflevere den tilbage igen. Åhhh gud, jeg er blevet min mor. Jeg havde svoret aldrig at købe tupperware, men elsker deres skåle og er nu snart ejer af deres minihakker også
Tupperware er G E N I A L T !!!
StephanieJ skriver: Tupperware er G E N I A L T !!!
Hej
Jeg har mange gode ting fra tupperware men det er en af de produkter der bare lligger, den er kun god i den først periode, så bliber kniven sløve og kan ingen ting hakket, ville heller købe OBH minihakket istedet for..
babytwins skriver: Hej Jeg har mange gode ting fra tupperware men det er en af de produkter der bare lligger, den er kun god i den først periode, så bliber kniven sløve og kan ingen ting hakket, ville heller købe OBH minihakket istedet for..
Hejsa
Jeg er tupperware forhandler, og du kan altså købe nye knive til den....
Mi skriver: Er der nogen som kender den blå minihakker fra tupperware og kan fortælle om den er god. Min mand ødelagde lige vores den gamle, her til aften, og fandt så den fra tupperware brugt. Men aner ikke om det virker, den er jo uden strøm.
Er der nogen som kender den blå minihakker fra tupperware og kan fortælle om den er god. Min mand ødelagde lige vores den gamle, her til aften, og fandt så den fra tupperware brugt. Men aner ikke om det virker, den er jo uden strøm.
Jeg er tupperware forhandler. Og jeg vil helt sikkert anbefale at du køber den med snor. Den anden er den gamle model. Den med snor virker beder, og er en fornyelse af den med skrue låg.....
Hvis det er den med snor er den super god, den uden er rigtig dårlig den har vi smidt ud for længe siden.
Fru Nielsen skriver: Hejsa Jeg er tupperware forhandler, og du kan altså købe nye knive til den....
Er ikke brugt meget, så skal ikke ud og købe knive allerede..
Jeg har den og synes den er god
babytwins skriver: Er ikke brugt meget, så skal ikke ud og købe knive allerede..
Var nu også bare hvis de er blevet sløve.....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128