Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mi skriver: Jeg tror ikke det er den med snor, man drejer vist bare på låget.
Jeg tror ikke det er den med snor, man drejer vist bare på låget.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver: Vi har den også, og jeg er super godt tilfreds med den.. Den kan hakke næsten alt..
Vi har den også, og jeg er super godt tilfreds med den.. Den kan hakke næsten alt..
Tak, tror jeg prøver den så
LuciaLiann skriver: Jeg har prøvet begge varianter.. Altså både den med snoretræk og den man skal dreje med hænderne.. personligt er jeg til den med snoretræk, da man ind i mellem skal bruge lidt kræfter på at dreje den med hænderne.. men sys de er super gode begge to, og det er netop et plus fra min side at de ikke behøver strøm.. og så er jeg generelt bare helt forelsket i tupperware
Jeg har prøvet begge varianter.. Altså både den med snoretræk og den man skal dreje med hænderne.. personligt er jeg til den med snoretræk, da man ind i mellem skal bruge lidt kræfter på at dreje den med hænderne.. men sys de er super gode begge to, og det er netop et plus fra min side at de ikke behøver strøm.. og så er jeg generelt bare helt forelsket i tupperware
Den med snoretræk er vist rød, den har jeg nemlig også kigget på. Jeg tror jeg prøver den blå, har nemlig fundet den billigt.
StephanieJ skriver: Jeg syntes den var god! Men nu har jeg så også kun prøvet at hakke mandler i den, løg osv. er jo lidt "blødere" end mandler, så hvordan den tager det - det ved jeg ikke
Jeg syntes den var god! Men nu har jeg så også kun prøvet at hakke mandler i den, løg osv. er jo lidt "blødere" end mandler, så hvordan den tager det - det ved jeg ikke
Vi hakker mest løg, så mon ikke den nok skal klare det til UG, når den kan tage mandler.
chael skriver: Den har jeg, og er yderst tilfreds med denMen nu er jeg jo også tupperwear fan*Camilla 27+0
Den har jeg, og er yderst tilfreds med denMen nu er jeg jo også tupperwear fan*Camilla 27+0
Hehehe, ja sådan nogle hardcore tupperwarekvinder er jo stor fan af alt farvet plastik Men jeg tror nu jeg prøver at købe den blå, helt galt kan det vel ikke gå, når nu flere skriver at de er glade for den.
Mi skriver: Vi hakker mest løg, så mon ikke den nok skal klare det til UG, når den kan tage mandler.
Jo mon ikke Har også en plan om at tilluske mig min mors hakker
StephanieJ skriver: Jo mon ikke Har også en plan om at tilluske mig min mors hakker
Hæhæhæ Min mor har også noget tupperware, og når jeg låner en skål af hende, så sørger hun helt sikkert for at jeg aflevere den tilbage igen. Åhhh gud, jeg er blevet min mor. Jeg havde svoret aldrig at købe tupperware, men elsker deres skåle og er nu snart ejer af deres minihakker også
Det er bare noget af det bedste, der er opfundet. Vores bliver brugt så meget, at den IKKE har en plads i skabet, hi hi.
Bruger den til alt muligt: løg, salsa, urter og feks når jeg skal farve sukker til mine kager
Dot D skriver: Det er bare noget af det bedste, der er opfundet. Vores bliver brugt så meget, at den IKKE har en plads i skabet, hi hi. Bruger den til alt muligt: løg, salsa, urter og feks når jeg skal farve sukker til mine kager
Uhhhhh Jamen jeg skal da have den
Mi skriver: Uhhhhh Jamen jeg skal da have den
Det er da det, du skal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128