Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har ikke været aktiv et stykke tid og det er jeg ked af tøser
Men har været lidt nede i et sort hul, men er nu på vej op igen.Vi har allesammen lige været syge, manden og jeg hoster og snotter stadig en del, men Niels er da ved at have det godt igen.Han er begyndt at sove igennem igen, ja gid jeg kunne sige det samme, det er godt nok ved at være længe siden jeg har fået lov til at sove en helt nat. Enten fordi jeg vågner fordi jeg har ondt, eller manden snoker. Eller Niels er vågen og ked. Og så har hunden det med at gø om natten lige i tiden. Han gør det fordi vi har nogen møg hunde over på den anden side af vejen som også gør om natten, jeg er nok så meget dyr elsker men jeg er godt nok snart klar til at skyde de hunde, og det væreste er at dem der ejer dem ikke gør noget.Nå men er da begyndt at glæde mig til jul nu så er vi også lidt tætter på den lille kommer ud, og det er jeg godt nok ved at glæde mig til. Mest fordi jeg er lidt træt af et være gravid.Bare lige en forvirret update herfraJoan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ny mor skriver:Godt du er "tlbage" og på vej op for det lyder da til i har haft nok snot og sygdom...æv.....Hvor langt er du nu?Kh Birgitte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128