Lidt nyt fra mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
5 svar
0 synes godt om
10. december 2008

Joan ( Smallie )

Har ikke været aktiv et stykke tid og det er jeg ked af tøser

Men har været lidt nede i et sort hul, men er nu på vej op igen.

Vi har allesammen lige været syge, manden og jeg hoster og snotter stadig en del, men Niels er da ved at have det godt igen.
Han er begyndt at sove igennem igen, ja gid jeg kunne sige det samme, det er godt nok ved at være længe siden jeg har fået lov til at sove en helt nat. Enten fordi jeg vågner fordi jeg har ondt, eller manden snoker. Eller Niels er vågen og ked. Og så har hunden det med at gø om natten lige i tiden. Han gør det fordi vi har nogen møg hunde over på den anden side af vejen som også gør om natten, jeg er nok så meget dyr elsker men jeg er godt nok snart klar til at skyde de hunde, og det væreste er at dem der ejer dem ikke gør noget.

Nå men er da begyndt at glæde mig til jul nu så er vi også lidt tætter på den lille kommer ud, og det er jeg godt nok ved at glæde mig til. Mest fordi jeg er lidt træt af et være gravid.

Bare lige en forvirret update herfra
Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Muffinmus

Jamen godt du er ved at være oven på igen..det er jo vigtigt når man bærer et nyt liv
Jamen jeg ville dælme også kværke de hunde så..ved hvor vigtigt det er med en god søvn når man endelig sover.
Nu skal du jo heller ikke være gravid SÅ længe endnu, så det skal nok gå alt sammen

Anmeld

10. december 2008

Ny mor

Godt du er "tlbage" og på vej op for det lyder da til i har haft nok snot og sygdom...æv.....

Hvor langt er du nu?

Kh Birgitte

Anmeld

10. december 2008

Joan ( Smallie )

Ny mor skriver:

Godt du er "tlbage" og på vej op for det lyder da til i har haft nok snot og sygdom...æv.....

Hvor langt er du nu?

Kh Birgitte

Hmm ja hvor langt er jeg henne, regne regne. det må være 30+0 idag. Går ikke så meget op i ugerne den har gang for tiden flyver jo alligevel bare afsted.

Anmeld

10. december 2008

BellaT

Welcome back, Smallie.
Sikke noget med al den sygdom. Og uuhh, nattesøvn er bare så vigtigt når man er gravid. Altså for ens eget velbefindende. Lille baby derinde skal jo nok få sovet sit. Men nu er der så heller ikke sååå langt igen.

Knus fra Helle...

Anmeld

10. december 2008

ivfmarie

Shit!! Uge 30!! Tiden suser godt nok!!

Jamen søde ven, sikke da en øv periode! Godt at den er ved at være ovre.

God bedring fra Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.