Kevin Murphy Shampoo og Conditioner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.153 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Trine89

Jeg har ved en fejl fået bestilt noget Shampoo og Conditioner som jeg ikke kan bruge. og har ikke lige fået taget mig sammen til at sende tilbage. 

Det er disse: 

billedet er lånt fra google

Shampoo:

ANGEL.WASH
Fugtgivende shampoo, som giver ekstra fylde til fint, farvet hår. Indeholder udtræk af grøn te samt lavendel og hyben, som har et højt indhold af C-vitamin.

250 ml.

Conditioner: 

ANGEL.RINSE
Conditioner, der giver ekstra volumen til 

fint, farvet hår. Indeholder mango, kakaosmør og essentiel tangerin-olie, som tilfører fugt og glathed til tørt, farvet hår.

250 ml.

Jeg har givet 360 kroner i alt for disse to. 
men kom med et bud så ser vi på det..

Trine 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Trine89

Er der ikke nogen som bruger dette mærke eller som kunne tænke sig at prøve det?? 

Det er nogle skide gode produkter. men jeg har ikke farvet hår så derfor er de ikke lige såå gode til mig.

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

op op  

Det er altså nogle virkelig gode produkter.. 
De kan også bruges hvis man er gravid da disse podukter er uden at det der "gylle".  

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Trine89 skriver:

Jeg har ved en fejl fået bestilt noget Shampoo og Conditioner som jeg ikke kan bruge. og har ikke lige fået taget mig sammen til at sende tilbage. 

Det er disse: 

billedet er lånt fra google

Shampoo:

ANGEL.WASH
Fugtgivende shampoo, som giver ekstra fylde til fint, farvet hår. Indeholder udtræk af grøn te samt lavendel og hyben, som har et højt indhold af C-vitamin.

250 ml.

Conditioner: 

ANGEL.RINSE
Conditioner, der giver ekstra volumen til 

fint, farvet hår. Indeholder mango, kakaosmør og essentiel tangerin-olie, som tilfører fugt og glathed til tørt, farvet hår.

250 ml.

Jeg har givet 360 kroner i alt for disse to. 
men kom med et bud så ser vi på det..

Trine 

Du skriver det er uden alt muligt gylle:

Vil gerne lige vide hvor du har det fra at det er det?  For mig bekendt er det ganske alm. frisør produkter der er lige så giftet som stort set alt andet frisør gail medmindre man går en en organisk økologisk frisør

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

MorTilJanuar skriver:

Du skriver det er uden alt muligt gylle:

Vil gerne lige vide hvor du har det fra at det er det?  For mig bekendt er det ganske alm. frisør produkter der er lige så giftet som stort set alt andet frisør gail medmindre man går en en organisk økologisk frisør

Det fik jeg afvide da jeg købte produkterne :s håber da ikke der er nogen der har bildt mig noget ind.. :s 

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Trine89 skriver:

Det fik jeg afvide da jeg købte produkterne :s håber da ikke der er nogen der har bildt mig noget ind.. :s 

En sælger er jo en sælger og meget få er ærlige sælgere

Jeg ved ikke om de har det jeg har bare aldrig hørt at de IKKE har det derfor jeg lige undrede mig en gang

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

MorTilJanuar skriver:

En sælger er jo en sælger og meget få er ærlige sælgere

Jeg ved ikke om de har det jeg har bare aldrig hørt at de IKKE har det derfor jeg lige undrede mig en gang

På DK's leverendørens, af dette produkt, hjemmeside står der: 

"Med hans produkt serie får man det bedste fra både moden og design, kombineret med det bedste indhold fra naturen. Serien indeholder mange forskellige økologiske produkter, æteriske olier samt aromaterapi."

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Trine89 skriver:

På DK's leverendørens, af dette produkt, hjemmeside står der: 

"Med hans produkt serie får man det bedste fra både moden og design, kombineret med det bedste indhold fra naturen. Serien indeholder mange forskellige økologiske produkter, æteriske olier samt aromaterapi."

Oki interessant

Har som sagt bare aldrig hørt det da jeg spurgte min frisør der fører produkterne  

men det lyder jo meget godt

Anmeld

20. juli 2011

Trine89

MorTilJanuar skriver:

Oki interessant

Har som sagt bare aldrig hørt det da jeg spurgte min frisør der fører produkterne  

men det lyder jo meget godt

Hehe.. Det kan jo også være en jungel at finde rundt i alle de produkter der nu en gang er.. hehe.. 

Men jah det er jo meget godt at det er naturlige produkter hehe. 

Men kunne du være interesseret i disse?? hihi 

Anmeld

20. juli 2011

Carl-Emil's mor

Trine89 skriver:

Hehe.. Det kan jo også være en jungel at finde rundt i alle de produkter der nu en gang er.. hehe.. 

Men jah det er jo meget godt at det er naturlige produkter hehe. 

Men kunne du være interesseret i disse?? hihi 

Jeg er en pylder om mit hår ( brugte alt for mange penge på at få det ordnet også ende hun med at totalt smadre det ) så er ved ny frisør nu og er egentlig ret glad for mine organiske produkter..

Men smutter lige en tur på nettet i aften og surfer lidt på disse produkter så skal jeg nok vende tilbage imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.