Spark? ooh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Mor til Mike

modesty skriver:

Ja, det kender jeg også godt. Her føles det dog nærmest lidt længere nede end blæren, omkring urinrøret. Det er ikke hver dag det kommer. Nogle gange varer det fem sekunder, andre gange nærmest en time. Hos mig er det en lidt skarp, stikkende fornemmelse når der sparkes. Men jeg synes faktisk at det gør mindre ondt nu end da jeg først mærkede det (som også var omkring uge 20 - er i uge 25 nu).

Okay! synes også nogle gange det virker somom det er længere nede, men håber han finder noget andet at sparke på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Mettefpigen

Jo jo tror jeg alle oplever  Men han gør det mest om morgenen så man dårligt kan rejse sig fra sengen uden at tisse i bukserne... (ikk at jeg har gjort det) Men han har også en tendens til at lægge sig nede på blæren hver gang jeg er ude at gå tur så der under HELE turen er en trykken på blæren....

Men synes det er værre når han HVER aften sparker på ribbene... Det gør F***** ONDT!!!!

Anmeld

29. juni 2011

Lullaby

Da Yazmin havde lagt sig til rette nede i mit bækken prøvede hun nogle gange at komme fri og smerterne var bare så intense at jeg vrælede hver gang.

Ups en sidebemærkning  Men anyhow, ja det er irriterende

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Mettefpigen skriver:

Jo jo tror jeg alle oplever  Men han gør det mest om morgenen så man dårligt kan rejse sig fra sengen uden at tisse i bukserne... (ikk at jeg har gjort det) Men han har også en tendens til at lægge sig nede på blæren hver gang jeg er ude at gå tur så der under HELE turen er en trykken på blæren....

Men synes det er værre når han HVER aften sparker på ribbene... Det gør F***** ONDT!!!!

Omg!! håber ikke det ender sådan ved mig, aaah.. ja det føles somom man er lige ved at tisse i bukserne, er så bange for at komme til det hvis han nu sparker alt for hårdt! Heldigvis er han ikke så stor endnu, håber bare ikke han bruger samtlige af mine kropsdele som boksebold når han bliver lidt større 

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Lullaby skriver:

Da Yazmin havde lagt sig til rette nede i mit bækken prøvede hun nogle gange at komme fri og smerterne var bare så intense at jeg vrælede hver gang.

Ups en sidebemærkning  Men anyhow, ja det er irriterende

.. Av forsøren!!! 

Anmeld

29. juni 2011

Lullaby

Misselbek skriver:

.. Av forsøren!!! 

Jo tak. Det gjorde nas. Izabella sparkede bare under mine ribben så det føltes som om jeg fik mavepustere. Søde børn jeg har

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Lullaby skriver:

Jo tak. Det gjorde nas. Izabella sparkede bare under mine ribben så det føltes som om jeg fik mavepustere. Søde børn jeg har

Ja, små ninja engle ..

Anmeld

29. juni 2011

Mettefpigen

Misselbek skriver:

Omg!! håber ikke det ender sådan ved mig, aaah.. ja det føles somom man er lige ved at tisse i bukserne, er så bange for at komme til det hvis han nu sparker alt for hårdt! Heldigvis er han ikke så stor endnu, håber bare ikke han bruger samtlige af mine kropsdele som boksebold når han bliver lidt større 

Nej det er jo forskelligt.... Man kan håbe... Jeg håber bare han holder op med at sparke på ribbene.... De er allerede ømme efter det hver gang man trykker på dem..... Men der kommer nok flere ting når de blir større  til sidst har de jo ikk mere plads derinde...

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Mettefpigen skriver:

Nej det er jo forskelligt.... Man kan håbe... Jeg håber bare han holder op med at sparke på ribbene.... De er allerede ømme efter det hver gang man trykker på dem..... Men der kommer nok flere ting når de blir større  til sidst har de jo ikk mere plads derinde...

mmh, havde aldrig troet at det faktisk kunne mærkes sådan, altså.. andre steder end på selve maven, har nogle gange somom at jeg har blå mærker under huden ..  Men det dejligt at han er så aktiv, så ved jeg da at han hygger sig.. 

Anmeld

29. juni 2011

Mettefpigen

Misselbek skriver:

mmh, havde aldrig troet at det faktisk kunne mærkes sådan, altså.. andre steder end på selve maven, har nogle gange somom at jeg har blå mærker under huden ..  Men det dejligt at han er så aktiv, så ved jeg da at han hygger sig.. 

Jo jo... Og når du kommer længere hen kan du mærke det meget tydeligere.... Og se MEGET tydeligere... Haha... Her kan jeg tit ikk sove om natten fordi han næsten altid er frisk om natten.. Sparker og sparker løs!!....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.