Spark? ooh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Mor til Mike

Min søn er MEGET vild, og det føles somom at han sparker direkte ned på blæren på mig, så jeg skal tisse hele tiden s: Andre der har prøvet det? det er vildt ubehageligt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

AndreasMor84

Jep.. det er ikke fedt

Anmeld

29. juni 2011

Fam. Madsen

ja hver eneste dag... siden han begynde at spark.. og nogen gange ligger han så jeg ikke kan komme op fra sofaen andet end det gøre p***se ondt..

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

Misselbek skriver:

Min søn er MEGET vild, og det føles somom at han sparker direkte ned på blæren på mig, så jeg skal tisse hele tiden s: Andre der har prøvet det? det er vildt ubehageligt! 

Heh, ja kender det udmærket godt.

I uge 22-23 gjorde han ik andet hver morgen og aften, Så det var rigtig slemt når han lige gjorde det inden jeg havde været på toilet om morgenen for så skulle man nærmest løbe ud på toilettet ...

Må indrømme at jeg bandede ham langt væk nogle gange. Men nu syntes jeg det er vildt sjovt at tænke på. Han gør det nemlig meget sjældent nu .

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Solstråle2011 skriver:

Jep.. det er ikke fedt

Nej det er det virkelig ikke :/

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Fam. Madsen skriver:

ja hver eneste dag... siden han begynde at spark.. og nogen gange ligger han så jeg ikke kan komme op fra sofaen andet end det gøre p***se ondt..

.. Oh! det utroligt at det kan være så ubehageligt! 

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Camillakn skriver:

Heh, ja kender det udmærket godt.

I uge 22-23 gjorde han ik andet hver morgen og aften, Så det var rigtig slemt når han lige gjorde det inden jeg havde været på toilet om morgenen for så skulle man nærmest løbe ud på toilettet ...

Må indrømme at jeg bandede ham langt væk nogle gange. Men nu syntes jeg det er vildt sjovt at tænke på. Han gør det nemlig meget sjældent nu .

Så det bliver bedre?

Anmeld

29. juni 2011

Fam. Madsen

Misselbek skriver:

.. Oh! det utroligt at det kan være så ubehageligt! 

ja...  men samtidig nyder man jo også når de sparker 

Anmeld

29. juni 2011

Camillakn

Misselbek skriver:

Så det bliver bedre?

Din livmoder er ikke helt stor endnu, og du har lige de uger der gør at sparkene er dernede. Men om det blir bedre ved dig kan jeg ik svare på. Men gjorde det ved mig  Men se det på den positive side, liv er bedre end ingen liv

Anmeld

29. juni 2011

modesty

Ja, det kender jeg også godt. Her føles det dog nærmest lidt længere nede end blæren, omkring urinrøret. Det er ikke hver dag det kommer. Nogle gange varer det fem sekunder, andre gange nærmest en time. Hos mig er det en lidt skarp, stikkende fornemmelse når der sparkes. Men jeg synes faktisk at det gør mindre ondt nu end da jeg først mærkede det (som også var omkring uge 20 - er i uge 25 nu).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.