Tror da vist jeg er blevet gravid.... Vildt overrasket,....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Kæmpe tillykke med den flotte positive test

Takker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Camillas-photography skriver:

kender det.. anede ikke jeg gravid da jeg testede posetiv.. havde bare en test der skulle U-D, som min veninde hade glemt.. men den skulle jo ikke smides ubrugt ud, så tissede på den og faldte ned fra kummen da den var posetiv.. 

Ja det kommer virkelig bag på en når man mindst forventer det

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

Tillykke til jer, hvor skønt!! 

Tak og i lige måde

Anmeld

29. juni 2011

Julymama

Anonym skriver:

Tak

Jeg er godt nok overrasket. Jeg vil gerne have nr 2 og børn tæt på hinanden, men lige nu sidder jeg med blandende følelser... Vi skal da have nr 2 men synes bare min lille basse er for lille til at blive storbror...

hihi jaa, det forstår jeg godt .. det kommer da nok også til at blive lidt hårdt men tænk hvor  meget glæde de får af hinanden .. det er da det hele værd tillykke igen 

Anmeld

29. juni 2011

H+S Skjolgborg.

HiHI

Mega tillykke.Det er da skønt for jer...

Ja jeg blev også chokke da jeg ugen efter vi kom hjem fra vores første kæreste rejse vi var en uge på Tenerife.

Jeg fik kun 4 mens  i Dec og Jan,Feb og Marts.

Vi gik igang efter den slutte der den 19 dec så jeg syntes godt nok det gik hurtigt.Den gang med barn mit første barn  tog det 11 mdr med nummer 2 tog det 10 mdr + jeg dog også lige have 6 SA og 2 MA siden 97 til 2005.Men vildt skønt det gik så hurtigt 3 gang og unden nogle SA eller MA når man også tænker på min og kæresten aldre.. jeg var 32 kæresten 39 *SS*. Da vi holde barnedåb holdt vi også steen 40 års fødselsdag 16 maj 2010.

Vildt han allerede skal i børnehave til næste år som tiden går..

Mega tillykke igen...

Henriette

Anmeld

29. juni 2011

Pige2009

Stort tillykke

Anmeld

29. juni 2011

Kruse90

Stort tillykke

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Henriette1976 skriver:

HiHI

Mega tillykke.Det er da skønt for jer...

Ja jeg blev også chokke da jeg ugen efter vi kom hjem fra vores første kæreste rejse vi var en uge på Tenerife.

Jeg fik kun 4 mens  i Dec og Jan,Feb og Marts.

Vi gik igang efter den slutte der den 19 dec så jeg syntes godt nok det gik hurtigt.Den gang med barn mit første barn  tog det 11 mdr med nummer 2 tog det 10 mdr + jeg dog også lige have 6 SA og 2 MA siden 97 til 2005.Men vildt skønt det gik så hurtigt 3 gang og unden nogle SA eller MA når man også tænker på min og kæresten aldre.. jeg var 32 kæresten 39 *SS*. Da vi holde barnedåb holdt vi også steen 40 års fødselsdag 16 maj 2010.

Vildt han allerede skal i børnehave til næste år som tiden går..

Mega tillykke igen...

Henriette

Jeg skal vist lige vænne mig til tanken om at vi allerede skal have en lille baby igen. Min mand blev også meget overrasket, men glad da overraskelsen faldt ned. Han havde også forventet at vi skulle kæmpe flere mdr. Jeg er sååå overrasket....

Nogle gange går det bare hurtigere end man forventer.

Ja hold da op hvor tiden går hurtigt. Nogle gange kan man ikke sev følge med.

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Stort tillykke

Tak. Skal lige vænne mig til tanken om at vi skal have et barn mere.

Anmeld

29. juni 2011

twinny

Stort tillykke med de to streger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.