Tror da vist jeg er blevet gravid.... Vildt overrasket,....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
27 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Anonym trådstarter

Hej

Jeg tog denne  test her til aften, da jeg stadig ikke havde fået min mens.  Jeg blev meget overrasket . Sidst vi prøvede tog det 10 mdr. inden jeg blev gravid. Vi har en dreng på 10 mdr. Synes godt nok det er vildt. Når min mand kommer hjem så får han da helt sikkert en overraskelse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Julymama

Hvor dejligt for jer  

Tillykke med den positive test! 

Anmeld

29. juni 2011

Christabelle

Tillykke

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Julymama skriver:

Hvor dejligt for jer  

Tillykke med den positive test! 

Tak

Jeg er godt nok overrasket. Jeg vil gerne have nr 2 og børn tæt på hinanden, men lige nu sidder jeg med blandende følelser... Vi skal da have nr 2 men synes bare min lille basse er for lille til at blive storbror...

Anmeld

29. juni 2011

Kamulla

TROR du nok du er gravid???  hehe... du ER gravid.. den er da bragende positiv.. tillykke med spiret i maven 

Anmeld

29. juni 2011

B&J

Kæmpe tillykke med den flotte positive test

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Camillas-photography skriver:

TROR du nok du er gravid???  hehe... du ER gravid.. den er da bragende positiv.. tillykke med spiret i maven 

He he he... Tak. Er helt rundt på gulvet  Troede der skulle gå flere mdr inden det lykkes igen.

Anmeld

29. juni 2011

Kamulla

Anonym skriver:

He he he... Tak. Er helt rundt på gulvet  Troede der skulle gå flere mdr inden det lykkes igen.

kender det.. anede ikke jeg gravid da jeg testede posetiv.. havde bare en test der skulle U-D, som min veninde hade glemt.. men den skulle jo ikke smides ubrugt ud, så tissede på den og faldte ned fra kummen da den var posetiv.. 

Anmeld

29. juni 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej

Jeg tog denne  test her til aften, da jeg stadig ikke havde fået min mens.  Jeg blev meget overrasket . Sidst vi prøvede tog det 10 mdr. inden jeg blev gravid. Vi har en dreng på 10 mdr. Synes godt nok det er vildt. Når min mand kommer hjem så får han da helt sikkert en overraskelse

Tillykke til jer, hvor skønt!! 

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Christabelle skriver:

Tillykke

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.