Så mit liv passere revy et øjeblik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. december 2008

Susan1978

eiiiiii jeg er stadig helt rystet.

Jeg kører på motorvej på vej på arbejde og skal så af ved en afkørsel og kommer desværre med ret høj fart.

jeg ser så længere fremme at afkøslen ser ret "hvid" ud.. og at der holder 3 biler oven i alle skiltene..

SHOCK

okay der er så hamrende spejlglat.. fuldstændig som lyn på en klar himmel.

Jeg bremser som en gal.. og får rettet bilen ind på et stykke græsplæne og får styr på den.. men for pokker i et kort øjeblik så så jeg bare mig selv lande op i røven af de allerede 3 andre forulykkede biler.

Piger kør nu forsigtigt.. vejret er ikke til at spøge med.

bare et meget rystet pip fra mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2008

Helle30

Uha Susan. Så vågner man altså lige. Jeg synes ellers, vejrfolkene sagde, at vi udelukkende havde plusgrader i øst i morges. Så er det da ekstra forskrækkende, når der pludselig er sådan et stykke "spejl".
Men én ting ligger så helt fast efter din oplevelse hér til morgen. Du kommer ikke til at køre galt ved den afkørsel ever, for nu vil du være ekstra obs. hver eneste morgen.

- Helle, der er glad for, du kom hel igennem oplevelsen.

Anmeld

10. december 2008

Nadi

Ej for pokker, sikke en forskrækkelse. Jeg ved desværre lige præcis hvordan du har det!
Men hvor godt at der ikke skete noget med dig og at du fik rettet bilen op.

Jeg havde nær kørt en krid hvid kat over her til morgen, og fik da også lige at mærke hvor glatte vejene var da jeg bremsede op!

Anmeld

10. december 2008

Ny mor

Ej, for fanden Susan, hvor klamt......åh, vi skal virkelig passe på det vintervejr.....
Godt det blev ved forskrækkelsen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.