Legepladser i KBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

TineA

Camillas-photography skriver:

der er den mest FANTASTISKE legeplads på amager (sundby) det er en rigtig natur legeplads.. der er dyr (geder, heste, kaniner osv) og de kan lege med de dyr og ridde på pony.. udover det er det et kæmpe naturområde med dejlig legeplads..

har faktisk en folder med legepladser i kbh (det er forresten gratis det jeg nævnte før og de andre der er i min kbh bog ) finder den senere, da den ligger nede i klapvognen tror jeg

der er den mest FANTASTISKE legeplads på amager (sundby) det er en rigtig natur legeplads.. der er dyr (geder, heste, kaniner osv) og de kan lege med de dyr og ridde på pony.. udover det er det et kæmpe naturområde med dejlig legeplads.. Er det ikke Remisen?  Der er sådan en ridderborg og fodbold(asfalt)bane?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

skønneunger

isabellamor skriver:

bavnehøjbadet, hvor ligger det, det har jeg ik hørt om

det ligger på enghavevej nr 90, man drejer ind lige efter den store boligblok. men det er gratis friluftsbad

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

skønneunger skriver:

det ligger på enghavevej nr 90, man drejer ind lige efter den store boligblok. men det er gratis friluftsbad

ej hvor fedt.. det må vi da lige tjekke ud

Anmeld

29. juni 2011

skønneunger

isabellamor skriver:

ej hvor fedt.. det må vi da lige tjekke ud

vil råde jer til at være der når de åbner for at få en god plads folk står mange gange udenfor og venter på de åbner.

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

skønneunger skriver:

vil råde jer til at være der når de åbner for at få en god plads folk står mange gange udenfor og venter på de åbner.

okay..

tak

Anmeld

29. juni 2011

skønneunger

isabellamor skriver:

okay..

tak

http://kubik.kk.dk/bavnehoj-friluftsbad

kan ikke lige finde ud af hvordan man får den blå

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

skønneunger skriver:

http://kubik.kk.dk/bavnehoj-friluftsbad

kan ikke lige finde ud af hvordan man får den blå

Sådan 

Anmeld

30. juni 2011

Amagerpigen82

Lullaby skriver:

Ja jeg ved godt, at kbh er stor og at man derfor ikke bare kan generalisere sådan men altså vi står og skal til kbh på fredag. Og vi er rimelig flade så derfor skal vi både på nationalmuseet og frilandsmuseet, vi skal også sejle med nett-båden og så synes jeg altså vi mangler en superfed legeplads. Gerne stor og natur. Hvor ligger der sådan en henne? Og findes der billige steder at spise når ikke man medregner mcd altså

Rasmus Klumps verden i tivoli er da oplagt. Lige ved siden af nationamuseet og så vidt jeg ved gratis at komme ind i.

Ellers hører den naturlegeplads på amager der er nævnt til Vestamagers Naturcenter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.