Legepladser i KBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Kamulla

L.J.L skriver:

ej den der folder vil jeg da rigtig gerne se ved du hvor man kan få den henne?

(og den legeplads du nævner på Amager, er det også for de lidt mindre børn? Og hvor henne præcis er det?)

arghhhh... må lige hente den.. ved ikke hvor folderen fåes henne.. nok på den legeplads.. min søster der var der med Noah.. jeg avr på den som barn... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

K&S

Lullaby skriver:

Ja jeg ved godt, at kbh er stor og at man derfor ikke bare kan generalisere sådan men altså vi står og skal til kbh på fredag. Og vi er rimelig flade så derfor skal vi både på nationalmuseet og frilandsmuseet, vi skal også sejle med nett-båden og så synes jeg altså vi mangler en superfed legeplads. Gerne stor og natur. Hvor ligger der sådan en henne? Og findes der billige steder at spise når ikke man medregner mcd altså

Du kan se en masse legepladser i KBH her:

http://www.kk.dk/Borger/ByOgTrafik/GroenneOmraader/Legepladser.aspx

Jeg synes personligt, at Skydebanehaven på Istedgade er super!

Anmeld

29. juni 2011

skønneunger

Lullaby skriver:

Ja jeg ved godt, at kbh er stor og at man derfor ikke bare kan generalisere sådan men altså vi står og skal til kbh på fredag. Og vi er rimelig flade så derfor skal vi både på nationalmuseet og frilandsmuseet, vi skal også sejle med nett-båden og så synes jeg altså vi mangler en superfed legeplads. Gerne stor og natur. Hvor ligger der sådan en henne? Og findes der billige steder at spise når ikke man medregner mcd altså

der er valby parken med mange forskellige legepladser og masser af natur og karens minde tæt på hvor der er heste, geder, og kaniner.

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

vi har en stor lækker naturlegeplads i valbyparken... den er simpelthen for fed, og der er bålplads og mulighed for at grille der...

SE HER   

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

skønneunger skriver:

der er valby parken med mange forskellige legepladser og masser af natur og karens minde tæt på hvor der er heste, geder, og kaniner.

nemlig... jeg bor lige i nærheden og jeg ELSKER det område 

Anmeld

29. juni 2011

skønneunger

isabellamor skriver:

nemlig... jeg bor lige i nærheden og jeg ELSKER det område 

ja selvom vi bor i et ikke så eftertragtet område, har vi alligevel en masse for børn herude

Anmeld

29. juni 2011

Miss T

Hvis i skal på frilandsmuseet så ligger der den grønne legeplads nede ad kongevejen ved stationen - hvis i kommer i hverdagstimerne er der både gokarts osv. - den er ikke mega stor men der er boldbane, gokart, gynger, rutchebaner osv.

I kan spise i Lyngbycentret cafe fratelli, det er ok.

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

skønneunger skriver:

ja selvom vi bor i et ikke så eftertragtet område, har vi alligevel en masse for børn herude

ja jeg er træt af nogle ting, men karens minde og valbyparken er herligt..

har du hørt at de vil lave kunstig strand nede ved vandet hvor surferne er.. så skal man ikke langt for at slikke sol og bade og det.. det bliver skønt

Anmeld

29. juni 2011

skønneunger

isabellamor skriver:

ja jeg er træt af nogle ting, men karens minde og valbyparken er herligt..

har du hørt at de vil lave kunstig strand nede ved vandet hvor surferne er.. så skal man ikke langt for at slikke sol og bade og det.. det bliver skønt

nej det havde jeg ikke lige hørt, men det bliver da lækkert men nøj der vil være mange mennesker så, kan bare se efter bavnehøjbadet åbnede igen er der propfyldt hver dag. (kan se lige derned fra min stue)

Anmeld

29. juni 2011

Isabella_mor

skønneunger skriver:

nej det havde jeg ikke lige hørt, men det bliver da lækkert men nøj der vil være mange mennesker så, kan bare se efter bavnehøjbadet åbnede igen er der propfyldt hver dag. (kan se lige derned fra min stue)

bavnehøjbadet, hvor ligger det, det har jeg ik hørt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.