Neeej mor, jeg sover ikke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Sofia

Alfred sover heller ikke godt her i varmen, så jeg gruer da for hvilke uopdragne børnebørn vi får

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Mettemus

Nu spammer jeg lige din tråd Pia, for jeg kan ikke huske hvad det var for en tråd hvor vi snakkede om Mors, der synker og ferie og ture til fotografen.

MEN! Vi tager hjem i uge 29 og sikkert også senere. Er i hjemme både uge 30 og 32? Det kunne nemlig være hyggeligt lige at mødes og det er ikke utænkeligt at vi også er på øen (hvis den stadig er der til den tid, that is) engang i uge 32

Anmeld

30. juni 2011

piadas

Mettemus skriver:

Nu spammer jeg lige din tråd Pia, for jeg kan ikke huske hvad det var for en tråd hvor vi snakkede om Mors, der synker og ferie og ture til fotografen.

MEN! Vi tager hjem i uge 29 og sikkert også senere. Er i hjemme både uge 30 og 32? Det kunne nemlig være hyggeligt lige at mødes og det er ikke utænkeligt at vi også er på øen (hvis den stadig er der til den tid, that is) engang i uge 32

Spam du bare!

Jeg ved ikke hvornår endnu, men højst sandsynligt på et tidspunkt i uge 30 og så skal Ida fotograferes onsdag i uge 32. Jeg mangler dog lige bekræftelse fra fotografen. Så vi tager nok hjem nogle en dag eller to før eller efter, men det ved jeg ikke helt endnu...vi kan da lige "snakkes" ved, når vi nærmer os.

I andre er selvfølgelig også velkomne til at komme en tur til Mååårs og mødes med Mette og jeg, så kan I også nå at se øen, inden den bliver lavet om til koloni for bistandsklienter og straffefanger.

Anmeld

30. juni 2011

piadas

Sofia skriver:

Alfred sover heller ikke godt her i varmen, så jeg gruer da for hvilke uopdragne børnebørn vi får

Jamen er det forresten ikke noget med at minus og minus giver plus?!

Anmeld

30. juni 2011

Sofia

piadas skriver:

Jamen er det forresten ikke noget med at minus og minus giver plus?!

Jamen hvor får du det fra??? Du er genial!

Anmeld

30. juni 2011

piadas

Sofia skriver:

Jamen hvor får du det fra??? Du er genial!

Forøvrigt kan vi jo være fuldstændig ligeglade - vi skal jo kun være de søde og rare bedstemødre, der giver dem slik og tager dem med i Zoo, og så afleverer vi dem jo bare tilbage, når de ikke ter sig, som vi vil have det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.