Neeej mor, jeg sover ikke!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

piadas

Hvordan tager jeres varmen? Ida synes absolut ikke, hun skal sove, og det er liiiidt træls, nu når vasketøj og nullermænd ligger over hele huset, og jeg er alene med alle børnene!Nøj, det stresser!

2 x et kvarter er det blevet til idag - 30 MINUTTER!!!

Hun faldt i søvn hos mig, mens jeg ammede hende for lidt siden. Jeg lagde hende ind i tremmesengen, fordi jeg tænkte, det måtte være køligere derinde! Det var så et af kvartererne, det blev til der... hun får sgu snart et gok af en gummihammer, så kan den jo passende blive afprøvet inden på tirsdag, hvor den jo skal med til Århus!

Hmm, men det var dette syn, der mødte mig, da jeg gik ind til hende - så kan man jo ikke lade være med at tage hende op, vel!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

AnneBJ

Hihi!!

Ja min lille fyr sover så meget idag så jeg slet ikke forstår det.. Han faldt i søvn 21.15 igår, og vågnede 6.30. Fik en flaske og sov videre til 11...

Fik en flaske og faldt i søvn 12.15, vågnede 13.45, fik mad og sov videre til 15.30 - og nu er han lige faldet i søvn igen.. Håber det er fordi han ikke sov så meget igår, for ellers bliver jeg da snart lidt bekymret...

Håber Ida sover godt når det bliver en smule køligere udenfor!! 

Anmeld

29. juni 2011

Kit

Alberte synes også det er for varmt til at sove, så her blev det til 1 time i formiddags, 10-15 min mens vi handlede ind (der var dejligt køligt i supermarkedet) og så lidt spredt fægtning i løbet af dagen - meget gerne ved en liggende amning. Lille tosse... så her lever nullermændene en dag mere

Dejligt billede af Ida - hun er bare så sød. Charmerende smil

Anmeld

29. juni 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Hihi!!

Ja min lille fyr sover så meget idag så jeg slet ikke forstår det.. Han faldt i søvn 21.15 igår, og vågnede 6.30. Fik en flaske og sov videre til 11...

Fik en flaske og faldt i søvn 12.15, vågnede 13.45, fik mad og sov videre til 15.30 - og nu er han lige faldet i søvn igen.. Håber det er fordi han ikke sov så meget igår, for ellers bliver jeg da snart lidt bekymret...

Håber Ida sover godt når det bliver en smule køligere udenfor!! 

Snyyyd!

Jeg har lige lagt Ida i seng - hun sover godt nok ikke, men så må hun blive tvunget! Jeg kan se, hun er træt, og hun klager heldigvis ikke, så mon ikke, hun sover inden længe!

Så var det jo så nu, jeg skulle gøre noget ved nullermændene i stedet for at sidde ved computeren!

Mon ikke Felix bare har sådan en sove-dag. Det har Ida også haft ind i mellem. Den ene dag sover hun nærmest ikke, og dagen efter tager hun så revance!

Anmeld

29. juni 2011

piadas

Kit skriver:

Alberte synes også det er for varmt til at sove, så her blev det til 1 time i formiddags, 10-15 min mens vi handlede ind (der var dejligt køligt i supermarkedet) og så lidt spredt fægtning i løbet af dagen - meget gerne ved en liggende amning. Lille tosse... så her lever nullermændene en dag mere

Dejligt billede af Ida - hun er bare så sød. Charmerende smil

Måske man skulle have taget ud at handle! I Metro har de jo f.eks. hele kølerum, man kan gå ind i - det havde nok hjulpet!

LÆNGE LEVE NULLERMÆND!

Tak! Vi synes også hun er dejlig!

Anmeld

29. juni 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Snyyyd!

Jeg har lige lagt Ida i seng - hun sover godt nok ikke, men så må hun blive tvunget! Jeg kan se, hun er træt, og hun klager heldigvis ikke, så mon ikke, hun sover inden længe!

Så var det jo så nu, jeg skulle gøre noget ved nullermændene i stedet for at sidde ved computeren!

Mon ikke Felix bare har sådan en sove-dag. Det har Ida også haft ind i mellem. Den ene dag sover hun nærmest ikke, og dagen efter tager hun så revance!

Jeg tror det - han har da magtet at holde sig vågen hele halvanden time... Lige nu powernapper han lige inden han skal sove igen... 

Dejligt Ida måske kan finde ro nu - jeg er helt sikker på nullermændene ligger der igen imorgen - ellers må du få vores!! 

Anmeld

29. juni 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jeg tror det - han har da magtet at holde sig vågen hele halvanden time... Lige nu powernapper han lige inden han skal sove igen... 

Dejligt Ida måske kan finde ro nu - jeg er helt sikker på nullermændene ligger der igen imorgen - ellers må du få vores!! 

Ellers tak, jeg har rigeligt med nullermænd! Men du må da ingen have, nu når Felixen har sovet hele dagen!

Anmeld

29. juni 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Ellers tak, jeg har rigeligt med nullermænd! Men du må da ingen have, nu når Felixen har sovet hele dagen!

Jo jo, for Felixen-bassens far har bestilt lagkage med fondant og hele pisset til afslutning på job imorgen... Så jeg er ved at nå dertil hvor jeg brækker mig bare ved synet af en pakke flormelis og/eller chokolade....!

Anmeld

29. juni 2011

piadas

AnneBJ skriver:

Jo jo, for Felixen-bassens far har bestilt lagkage med fondant og hele pisset til afslutning på job imorgen... Så jeg er ved at nå dertil hvor jeg brækker mig bare ved synet af en pakke flormelis og/eller chokolade....!

Uhm, lyder ellers lækkert! Husk vi skal se billeder!

Jeg skal i gang med en Hello Kitty-kage på lørdag til Zilans fødselsdag søndag. Det er jeg så spændt på, for det er først anden gang, jeg skal prøve, men jeg glæder mig - jeg synes, det er skidesjovt at lave, men det tager tiiiid!

Anmeld

29. juni 2011

AnneBJ

piadas skriver:

Uhm, lyder ellers lækkert! Husk vi skal se billeder!

Jeg skal i gang med en Hello Kitty-kage på lørdag til Zilans fødselsdag søndag. Det er jeg så spændt på, for det er først anden gang, jeg skal prøve, men jeg glæder mig - jeg synes, det er skidesjovt at lave, men det tager tiiiid!

Jeg skal  nok lægge billeder op - mangler lige sidste finish! Jeg synes det er hyggelgit, men det er også dyrt hvis man skal have alle de ting man gerne vil.. Den her bliver dekoret med hjemmelavet chokoladepynt - modtagerne er nemlig ligeglade med hvordan den ser ud...

Hvor spændende med en Kitty kage - den glæder jeg mig til at se! Og du har ret - det er jo en langsommelig proces, inden man får lavet alt det der skal i, får det på og på køl af flere omgange... Jeg startede igår aftes faktisk og er næsten færdig nu - det er endda købebunde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.