Gravid i uge 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Ardijana

PiaRW skriver:

Først stort tillykke med graviditeten :-)

Jeg havde mens lignende smerter indtil uge 10, frygtede også at se i trusserne fordi jeg var bange for der var blod. Men nej du, det er meget normalt og idag er jeg 13+0, vi har været til NF og alt var fint. Tror det er meget normalt at reagere som du gør, men glæd dig til du har overstået de 12 uger så er du ovre abortrisikoen :-)

Tak og stort tillykke til dig

Ja glæder mig rigtigt meget til de uger er overstået også bare at opleve det fuldt ud den her gang  kan ikke beskrive hvor glad jeg er og min forlovede glæder sig så meget at han ikke snakker om andet og så mine brødre og så min mor, det er dejligt at vide at de glæder sig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Krussedulle

Ardijana skriver:

Tillykke  

det er dejligt at hører fra andre, som er i samme uge

Jeg er meget bange for at miste, da jeg har mistet en gang og har taget mig 1 1/2 år at blive gravid og har også en underlivs sygdom  men jeg holder mig positiv, og siger til mig selv at det går den her gang for det er et ønskebarn, mig og min forlovede glæder os rigtigt meget,  men jeg vil ikke sige jeg har sådan kvalme, det kommer nok sener i graviditeten, det eneste jeg har nu, er ømme bryster og mens smerter nogle gange, men skal til første lægeundersøgelse på torsdag og så vil han sende mig til scanning i uge 7 eller 8 for at tjekke op, pga jeg har mistet før, og så med den sygdom jeg har, så må kun  for det går  

Kender godt den følelse! Mistede i min 2 graviditet i uge 14+0.. Og selvom jeg efterfølgende har fæødt en sund og rask dreng, er jeg også denne gang bange for at miste! Jeg skal til læge næste tirsdag, og håber også lidt at hun vil sende mig til scanning.. Ellers vil jeg selv købe en tidlig scanning, bare for at få noget mere ro i sjælen..

Anmeld

1. juli 2011

Ardijana

Krussedulle skriver:

Kender godt den følelse! Mistede i min 2 graviditet i uge 14+0.. Og selvom jeg efterfølgende har fæødt en sund og rask dreng, er jeg også denne gang bange for at miste! Jeg skal til læge næste tirsdag, og håber også lidt at hun vil sende mig til scanning.. Ellers vil jeg selv købe en tidlig scanning, bare for at få noget mere ro i sjælen..

Kan jeg godt forstå, ja det er det med at få ro på , og det er svært, hvis man ikke lige har fået en scanning før NF  scanning, men min læge sender mig til sacnning før, og kun pga , mistet før og sygdom, kan ikke gør andet end være positiv og krydes finger  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.