Gravid i uge 5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.881 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Ardijana

Hejsa jeg fik positiv svar oppe hos lægen i mandags og er i uge 5 jeg har mens smerter er bange hele tiden for at bløde men det eneste der kommer ud er normalt udflåd og har ømme bryster ellers ikke meget kvalme . Andre der har det eller haft det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Filippa & Liva

Det er helt normalt ..

Da jeg var i uge 5 havde jeg selv følelsen af mens smerter og ømme bryster samt en voldsom kvalme !

Så det er helt normalt.

Anmeld

29. juni 2011

SussieThyssen

Ardijana skriver:

Hejsa jeg fik positiv svar oppe hos lægen i mandags og er i uge 5 jeg har mens smerter er bange hele tiden for at bløde men det eneste der kommer ud er normalt udflåd og har ømme bryster ellers ikke meget kvalme . Andre der har det eller haft det ?

Det er helt normalt.

Jeg har også altid haft menslignende smerter med mine uden det har været andet..og så naturligvis kvalme, overvældende træthed, "hajer" i min morgenkaffe, enormt ømme bryster og brystvorter, tissetrang og alt det der

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. juni 2011

Ardijana

BigBabyWish skriver:

Det er helt normalt ..

Da jeg var i uge 5 havde jeg selv følelsen af mens smerter og ømme bryster samt en voldsom kvalme !

Så det er helt normalt.

Okay tak kan bare ikke lide de mens smerter ligesom man skal til have det , selv om man ved man er gravid

Anmeld

29. juni 2011

Filippa & Liva

Ardijana skriver:

Okay tak kan bare ikke lide de mens smerter ligesom man skal til have det , selv om man ved man er gravid

De mens smerter du føler er nok ligament smerter, nogle får dem meget tidligt og mærker meget til dem. (jeg mærkede dem også tidligt.)

De kan nemlig nemt forveksles med menstruationssmerter og grunden til at de opstår er jo fordi din livmoder lige nu arbejder på fulde tryk.

Anmeld

29. juni 2011

Neon

Hej

Jeg er også i uge 5. Men synes ikke mine bryster er så ømme som de har været, og mens smerterne har jeg ikke lige i øjeblikket. Men for 1,5 uge siden havde jeg så ømme brystvorter og mens smerter.. Jeg er bare hammer træt pt og har ikke rigtig nogen appetit.. Spiser ellers altid som et svin hehe

Tillykke med det

Anmeld

1. juli 2011

Ardijana

Neon skriver:

Hej

Jeg er også i uge 5. Men synes ikke mine bryster er så ømme som de har været, og mens smerterne har jeg ikke lige i øjeblikket. Men for 1,5 uge siden havde jeg så ømme brystvorter og mens smerter.. Jeg er bare hammer træt pt og har ikke rigtig nogen appetit.. Spiser ellers altid som et svin hehe

Tillykke med det

Okay jeg er 5+2 idag har stadigvæk mens smerter og lidt ømme bryster men ville ikke sige jeg er så meget tissetrængene mere som i starten håber at alt er okay . Og tillykke til dig :')

Anmeld

1. juli 2011

Krussedulle

Ardijana skriver:

Okay jeg er 5+2 idag har stadigvæk mens smerter og lidt ømme bryster men ville ikke sige jeg er så meget tissetrængene mere som i starten håber at alt er okay . Og tillykke til dig :')

Tillykke med graviditeten Jeg er selv 5+3 i dag, og har en styg kvalme, og ømme brystvorter.. De der mens lign smerter dukker også op her engang i mellem Men som de andre siger, så er det ganske normalt

Anmeld

1. juli 2011

Ardijana

Krussedulle skriver:

Tillykke med graviditeten Jeg er selv 5+3 i dag, og har en styg kvalme, og ømme brystvorter.. De der mens lign smerter dukker også op her engang i mellem Men som de andre siger, så er det ganske normalt

Tillykke  

det er dejligt at hører fra andre, som er i samme uge

Jeg er meget bange for at miste, da jeg har mistet en gang og har taget mig 1 1/2 år at blive gravid og har også en underlivs sygdom  men jeg holder mig positiv, og siger til mig selv at det går den her gang for det er et ønskebarn, mig og min forlovede glæder os rigtigt meget,  men jeg vil ikke sige jeg har sådan kvalme, det kommer nok sener i graviditeten, det eneste jeg har nu, er ømme bryster og mens smerter nogle gange, men skal til første lægeundersøgelse på torsdag og så vil han sende mig til scanning i uge 7 eller 8 for at tjekke op, pga jeg har mistet før, og så med den sygdom jeg har, så må kun  for det går  

Anmeld

1. juli 2011

PiaRW

Ardijana skriver:

Først stort tillykke med graviditeten :-)

Jeg havde mens lignende smerter indtil uge 10, frygtede også at se i trusserne fordi jeg var bange for der var blod. Men nej du, det er meget normalt og idag er jeg 13+0, vi har været til NF og alt var fint. Tror det er meget normalt at reagere som du gør, men glæd dig til du har overstået de 12 uger så er du ovre abortrisikoen :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.