kraftig blødning/menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.631 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. juni 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige haft meget voldsom blødninger kom på syghuset og blev undersøgt fik vide jeg har pco lægen kunne se mange ægblære.

Men lige nu tager jeg 6stk. piller om dagen for stop blødning og har ondt/smerter under navlen.

Men jeg har meget slimet udflåd nu HVAD kan det være??

Håber nogen kan svar på dette.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Anonym trådstarter

please svar

Anmeld

29. juni 2011

Kruse90

Jeg ved slet ikke hvad det kan være.
Havde de ikke bud på det på sygehuset?

Er du gravid eller hvordan?

Anmeld

29. juni 2011

Kay

altså... jeg har også pco... og jeg styrtbløder hver gang jeg har min mens. (undtagen her sidstegang meget mystisk)

men det med udflådet har jeg aldrig sådan oplevet... så der ved jeg ik rigtig... men har selvfølgelig heller aldrig fået de der piller...

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Kruse90 skriver:

Jeg ved slet ikke hvad det kan være.
Havde de ikke bud på det på sygehuset?

Er du gravid eller hvordan?

nej jeg er ikke gravid.

Slimet udflåd er først kommet efter blødninger stoppede og det er ligesom klar elastik

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

det var så slemt at min gang og badværelse var fyldt med blod og det kom inden for få sekunder. Fik også chok kunne slet ikke står mere

Anmeld

29. juni 2011

Kay

Anonym skriver:

det var så slemt at min gang og badværelse var fyldt med blod og det kom inden for få sekunder. Fik også chok kunne slet ikke står mere

puhh ha... kender det godt... det er lige før man bare har lyst til at blive sidene på toilettet... jeg kan bløde selv de stærkeste mest sugende natbind igennem på 10 min. og jeg skal bare hverken nyse eller grine... så kommer det væltende

Anmeld

30. juni 2011

Anonym trådstarter

Kay skriver:

puhh ha... kender det godt... det er lige før man bare har lyst til at blive sidene på toilettet... jeg kan bløde selv de stærkeste mest sugende natbind igennem på 10 min. og jeg skal bare hverken nyse eller grine... så kommer det væltende

ja jeg har også på samme måde normalt som du fortæller

Anmeld

30. juni 2011

Kay

Anonym skriver:

ja jeg har også på samme måde normalt som du fortæller

ja det er jo en af bi tingene ved at ha pco.... blandt mange andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.