JUHUUUUUUU.... for helvede hvor er i bare søde, jeg har både fået hilsner her og i gæstebogen og for pokker også på msn, og i pbér...jammen det er jo bare alt for galt!
Min to herlige veninder har været her, og svigermor og far...og jeg har bare haft den bedste dag ever, svigerdatteren og Kasper kom hjem med en æske chokolade og et kort, hvor på der stod tillykke med de 29...weeee...de er så herlige de unger, desuden blev kasper ringet op og skal til jobsamtale i morgen...i kvickly extra, sikke en herlig gave...det allerbedste er faktisk at han fandt en telefon i bussen i går, og fik langt om længe fat på moderen til ham som havde tabt den, og sagde at de kunne afhente den hos os i dag, og som sagt så gjort...men bare at han er så ærlig...aj jeg er så lykkelig...
Tif og jeg har gjort rent i dag, ind i mellem gæster æbleskiver og gløgg, og en lille fidus til jer som ikke får lavet noget når ungerne render jer om benene, så gør lige som mig i dag, jeg gav tif en tør klud, og så har hun ellers skrubbet mine skabe og vægge...hun har været en ren fornøjelse at have omkring sig i dag, og her til aften, lige inden hun blev puttet, så ryddede hun op på sit værelse...og alt lå i de rigtige kasser...jeg er måløs, det har hun alligevel aldrig gjort før...men værelset blev slikket...og nu putter hun dejligt og udmattet, stadig snottet, men hvad ski...jeg har ro til hygge med jer i aften, og nøj hvor jeg elsker det...min dag kan næsten ikke blive mere perfekt...så tusind tak tøser...
hov sikke da en masse bavl jeg fik lukket ud, men hvad hjertet er fyldt af, løber tastaturet over med!
og hov, billeder af rengøringsdamen på vej i mit album
Anmeld