Desperat for svar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

FruBerggreen

de-wett skriver:

så tror jeg altså ikke der er noget. men man skal jo aldrig sige aldrig.

Hovrdan var din blødning sidst du havde mins? altså normal farve og mængde bare i kortere dage ?

Det var mere en pletblødning end en normal mens. Men der var dog noget.

Har også læst at ens første og nogen gange anden mens godt kan komme normalt i en graviditet. Og derefter forsvinder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

FruBerggreen

Kimmie94 skriver:

Har også læst at ens første og nogen gange anden mens godt kan komme normalt i en graviditet. Og derefter forsvinder.

Og så var den lidt lysere den ene dag og mørk den anden dag, men det har jeg ikke rigtig tænkt videre over.

Anmeld

29. juni 2011

maria87

Kimmie94 skriver:

Måske et billede kan hjælpe lidt :-)

for mig ligner det at du har noget i maven.. men det er svært når du ik har et ''før'' billede....

synes du ser gravid ud..

Anmeld

29. juni 2011

de-wett

Kimmie94 skriver:

det er også helt korrekt, men ja. ved det ikke. Altså har lige set det billede du har lagt ind. og jo der er da godt nok en lille bule  så man skal aldrig sige aldrig.

Men det du skrev med at du havde været på p-piller så du kunne ikke forstå det. STOL ALDRIG PÅ DINE P-PILLER. de er som sagt kun 99,9 % sikre. Min datter er lavet på p-piller

Anmeld

29. juni 2011

Musen5

Kimmie94 skriver:

Og jeg har været på p-piller siden min abort, så det er også noget der har forvirret mig. Det burde jo egentlig ikke være muligt.

Mine unger er altså levende bevis for at man sagtens kan blive gravid på div former for p-piller.

Liv, Gabriel og hende der snart kommer ud er lavet på p-piller. Benjamin er den eneste der er "planlagt"

/Mette 36+3

Anmeld

29. juni 2011

Bare mig..

Kimmie94 skriver:

Jeg har lagt meget mærke til mine humørsvingninger i lang tid nu, i starten troede jeg, at jeg havde fået en depression pga. mine nye madvaner også. Og har i noget tid lagt mærke til min mave var vokset, men har hele tiden troet det var pga. maden og så her for 1-2 uger siden tænkte jeg på en graviditet. Kunne sikkert have lagt mærke til det noget før, hvis det ikke var fordi jeg havde været på p-piller :-)

Ja okay. Altså det kunne godt lyde som en graviditet.. Men altså, det kan være så meget, så tror ikke du skal sætte dine forventninger for højt.. Men du mp væbne dig med tålmodgihed, og se hvad læn siger..

Kroppen kan spille en et puds, hvis man ønsker sig at være gravid, men det ved jeg ikke om er tilfældet?

Anmeld

29. juni 2011

Bare mig..

Min er også lavet "på p-pillen" Så man kan godt blive gravid på p-piller. Jeg kunne ikke tåle dem, og fik 6 forskellige, 6. slags blev jeg gravid på.

Lægen havde sagt, at hvis jeg begyndte at bløde på den her slags, så skulle jeg finde en anden prævention, men næh nej, jeg blev sgu gravid i stedet for.. (Hun er meget velkommen/ønsket nu selvfølgelig men det var nu ikke lige planen at hun skulle ha været til endnu )

Musen5 skriver:

Mine unger er altså levende bevis for at man sagtens kan blive gravid på div former for p-piller.

Liv, Gabriel og hende der snart kommer ud er lavet på p-piller. Benjamin er den eneste der er "planlagt"

/Mette 36+3

Anmeld

29. juni 2011

Musen5

Nicolinesmor170510 skriver:

Min er også lavet "på p-pillen" Så man kan godt blive gravid på p-piller. Jeg kunne ikke tåle dem, og fik 6 forskellige, 6. slags blev jeg gravid på.

Lægen havde sagt, at hvis jeg begyndte at bløde på den her slags, så skulle jeg finde en anden prævention, men næh nej, jeg blev sgu gravid i stedet for.. (Hun er meget velkommen/ønsket nu selvfølgelig men det var nu ikke lige planen at hun skulle ha været til endnu )

Lyder ganske bekendt....

Ungerne er bare "kommet dumpende", men ville absolut ikke undvære dem for noget nu... Oxo derfor at jeg kæmper for dem med næb og klør!!!!

/Mette 36+3

Anmeld

29. juni 2011

Mette+Mathias

Ditte_Marie skriver:

Så laaaaangt inde i graviditeten er det vel heller ikke..
Jeg fik min natten til 14+2

Det er så også rimelig tidligt, synes jeg. Men stadig, uge 14, så ved de fleste om de er gravide eller ej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.