Desperat for svar!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

Sabina92

SussieThyssen skriver:

Nemlig..jeg kender en del piger der fik den (hvis man overhovedet får en) lynhurtigt.

Så ligesom med alt andet..så kan man ikke regne med hvornår "man" får den.

jeps, nu er det fire mdr siden jeg fødte og den er ikke helt væk endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

SussieThyssen

Sabina92 skriver:

jeps, nu er det fire mdr siden jeg fødte og den er ikke helt væk endnu

Jeg har en veninde hvor den aldrig er forsvundet...og jeg har aldrig selv haft en streg LOL

Anmeld

29. juni 2011

FruBerggreen

Måske et billede kan hjælpe lidt :-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. juni 2011

Clisolka

Sabina92 skriver:

den mørkestreg fik jeg altså i starten så det kan altså lade sige gøre

Det gjorde min også 

Anmeld

29. juni 2011

PinkLadybug

Altså hvis du har sjusket med dine p-piller kan det vel lade sig gøre at du er blevet gravid?...Jeg har aldrig været på p-piller, men skal de ikke tages meget præcist?..

Kan desværre nok ikke hjælpe dig yderligere, men held og lykke uanset hvad.

Anmeld

29. juni 2011

FruBerggreen

PinkLadybug skriver:

Altså hvis du har sjusket med dine p-piller kan det vel lade sig gøre at du er blevet gravid?...Jeg har aldrig været på p-piller, men skal de ikke tages meget præcist?..

Kan desværre nok ikke hjælpe dig yderligere, men held og lykke uanset hvad.

Jo, de skulle gerne tages på samme tidspunkt, det er nu mere med mini piller man skal gøre det helt præcist.

Men hvis jeg har været på p-piller, kan det så godt ''forvirre'' en test pga. hormonerne?

Anmeld

29. juni 2011

Bare mig..

Altså nu skriver du ikke hvor lang en periode det er foregået på, men er du langt henne, så kan man vidst ikke måle det på en graviditetstest mere.. Mener jeg at have hørt.... Det er noget med, at ens hcgtal er højest i starten af graviditeten, og så bliver de lavere og lavere, og det er dem der måler det på en test..

Billedet siger ikke så meget, idet vi ikke har et billede for nogen uger siden.. Men de ting du har bemærket, kunne meget vel betyde en graviditet, uden at jeg selvfølgelig vil hænges op på det

Min streg på maven har jeg altid haft (jeg er mørk i huden) men den blev meget tydeligere i starten af graviditeten.. Vil tro den rigtig kom frem i uge 12-13..

Kom endelig med en update

Anmeld

29. juni 2011

FruBerggreen

Mange tak for jeres svar! Update snarest ;-)

Anmeld

29. juni 2011

FruBerggreen

Nicolinesmor170510 skriver:

Altså nu skriver du ikke hvor lang en periode det er foregået på, men er du langt henne, så kan man vidst ikke måle det på en graviditetstest mere.. Mener jeg at have hørt.... Det er noget med, at ens hcgtal er højest i starten af graviditeten, og så bliver de lavere og lavere, og det er dem der måler det på en test..

Billedet siger ikke så meget, idet vi ikke har et billede for nogen uger siden.. Men de ting du har bemærket, kunne meget vel betyde en graviditet, uden at jeg selvfølgelig vil hænges op på det

Min streg på maven har jeg altid haft (jeg er mørk i huden) men den blev meget tydeligere i starten af graviditeten.. Vil tro den rigtig kom frem i uge 12-13..

Kom endelig med en update

Jeg har lagt meget mærke til mine humørsvingninger i lang tid nu, i starten troede jeg, at jeg havde fået en depression pga. mine nye madvaner også. Og har i noget tid lagt mærke til min mave var vokset, men har hele tiden troet det var pga. maden og så her for 1-2 uger siden tænkte jeg på en graviditet. Kunne sikkert have lagt mærke til det noget før, hvis det ikke var fordi jeg havde været på p-piller :-)

Anmeld

29. juni 2011

karina1980

vil så lige tilføje at man jo også kan få graviditetssymptomer af at ønske man var gravid,

ens underbevidsthed kan spille de mærkeligst puds ved ens krop, hvis man forsøger at fortrænge noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.