Tøj til dåb.. Kan man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2011

chael

Anonym skriver:

Min kæreste skal have sorte bukser på, en hvid t-shirt med en sort åben skjorte udenpå.. Han er ikke til jakke sæt.. men er det ok han har det på?? Han er lidt skater type og vil absolut ikke have slips eller jakke på..
Det handler også om han skal føle det behageligt.. Så synes egentlig det ok.. men kan man godt?? Det jo ikke som bryllup eller begravelse.. synes en barnedåb er mere afslappet i det.. men vil bare ikke stå og føle mig total ved siden af..
Jeg selv tænker på at have lange sorte bukser på og en sød hvid top, samt spidse sorte sko uden høj hæl.. Har det bedst i det tøj.. men kan man godt? Er det for kedeligt med bukser?
Vis gerne hvad i havde på med billeder..

Sagtens, det behøver ikke være så formelt til en barnedåb.

Så det kan jeg ikke se det store problem i

*Camilla 27+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Her er hvad vi havde på.. Min mand ææælsker jakkesæt, men lige så meget elsker han at have en polo på
Så det blev en jakke, sorte jeans og en sort polo

Super fint.. Hvor er din halskæde fra?? Rigtig sød og pifter virkelig det hele op

Anmeld

29. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Super fint.. Hvor er din halskæde fra?? Rigtig sød og pifter virkelig det hele op

Uhhh... det er en herre og kvinde butik inde i bruuns galleri i århus... Kan dælme ikke lige komme på navnet... Men kan tjekke det hvis det er.

Anmeld

29. juni 2011

AnneBJ

Sagtens! Vi skal holde dåb søndag, og hvis det går højt tager min kæreste "pæne bukser" og kortærmet skjorte på, eller cowboyknickers og en skjorte... !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.