Tøj til dåb.. Kan man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.790 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. juni 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste skal have sorte bukser på, en hvid t-shirt med en sort åben skjorte udenpå.. Han er ikke til jakke sæt.. men er det ok han har det på?? Han er lidt skater type og vil absolut ikke have slips eller jakke på..
Det handler også om han skal føle det behageligt.. Så synes egentlig det ok.. men kan man godt?? Det jo ikke som bryllup eller begravelse.. synes en barnedåb er mere afslappet i det.. men vil bare ikke stå og føle mig total ved siden af..
Jeg selv tænker på at have lange sorte bukser på og en sød hvid top, samt spidse sorte sko uden høj hæl.. Har det bedst i det tøj.. men kan man godt? Er det for kedeligt med bukser?
Vis gerne hvad i havde på med billeder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig kan man det. Man skal da bare have det tøj på som man følger sig godt tilpas i. Min mand havde jeans og en pæn skjorte på, da vores blev døbt

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

MoarHvidovre skriver:

Ja, selvfølgelig kan man det. Man skal da bare have det tøj på som man følger sig godt tilpas i. Min mand havde jeans og en pæn skjorte på, da vores blev døbt

Årh tusind tak..
Ja synes også det vigtig man har det ok i tøjet.. men vil bare ikke føle mig total malplaceret hvis det ikke er ok tøj..

Anmeld

29. juni 2011

Anonym

Jeg synes, at man kan have lige præcis det på man har lyst til. Man gør jo dagen så formel eller uformel som man selv ønsker det.

De gange vi har holdt barnedåb har vores gæster da heller ikke kommet i jakkesæt. Mere pænt tøj med en skjorte eller en fin bluse.

Anmeld

29. juni 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, det vigtigste er om man følger sig godt tilpas i tøjet og ikke hvad andre forventer. Der var flere af vores gæster der spurgte om det var jakkesæt og vi sagde, at I kommer som I har lyst og hvad I har det godt tilpas i. Begge vores barnedåb har været meget afslappet

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg synes, at man kan have lige præcis det på man har lyst til. Man gør jo dagen så formel eller uformel som man selv ønsker det.

De gange vi har holdt barnedåb har vores gæster da heller ikke kommet i jakkesæt. Mere pænt tøj med en skjorte eller en fin bluse.

Ok tusind tak.. gør mig glad at høre.. synes heller ikke det er så formelt som en begravelse eller bryllup.. det er mere en hyggelig dag i børnenes tegn..

Anmeld

29. juni 2011

Julymama

Anonym skriver:

Præcis 

Anmeld

29. juni 2011

Sildefisk

Så absolut kan man da det

Min forlovede havde da lyse cowboybukser og en pæn bluse på (han er heller ikke til jakkesæt) dog skal han enten have sin uniform eller jakkesæt på - til vores kommende bryllup

Rigtig god dag til jer

Anmeld

29. juni 2011

Nynne88

Synes man skal have lige det tøj på som man har lyst til en barnedåb. Måske ikke bikini , men jeg synes faktisk det er flottere når man kan se at det er tøj som folk føler sig godt tilpas i

Anmeld

29. juni 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Min kæreste skal have sorte bukser på, en hvid t-shirt med en sort åben skjorte udenpå.. Han er ikke til jakke sæt.. men er det ok han har det på?? Han er lidt skater type og vil absolut ikke have slips eller jakke på..
Det handler også om han skal føle det behageligt.. Så synes egentlig det ok.. men kan man godt?? Det jo ikke som bryllup eller begravelse.. synes en barnedåb er mere afslappet i det.. men vil bare ikke stå og føle mig total ved siden af..
Jeg selv tænker på at have lange sorte bukser på og en sød hvid top, samt spidse sorte sko uden høj hæl.. Har det bedst i det tøj.. men kan man godt? Er det for kedeligt med bukser?
Vis gerne hvad i havde på med billeder..

Her er hvad vi havde på.. Min mand ææælsker jakkesæt, men lige så meget elsker han at have en polo på
Så det blev en jakke, sorte jeans og en sort polo
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.