Århusmøde - kamera!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2011

Sofia

Maria plejer også at have camera med et af de smarte der.. og Ditte har også et..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Maria plejer også at have camera med et af de smarte der.. og Ditte har også et..

Hvornår mon vi andre giver op, skraber spareørerne sammen og får købt os et?

Anmeld

1. juli 2011

Marco2

SÅÅÅ!! Nu har jeg fået mit nye kamera, og hvis ellers jeg kan finde ud af det - samt husker det - tager jeg også det med.

Og Kit har efter dine anbefalinger købt D3100 nu så håber jeg bliver glad for det!

Ellers kommer jeg efter dig 

AG

Anmeld

17. juli 2011

butterflyPhoto

AnneBJ skriver:

Hej piger!

Ih  jeg glæder mig, nu er der under en uge til vi ses!

Nåh, jeg ville faktisk bare høre, om der mon er nogle der slæber spejlreflekskamera med? Jeg vil SÅ gerne have sådan et, men kunne godt tænke mig at prøve at stå med det i hånden og sådan... (jeg er for impulsiv til at gå i en forretning og "KIGGE"...)

- Jørn har fået job fra 1. august, så nu er det måske ikke helt umuligt at mutti kan få nyt kamera.... 

Ved godt det er en gammel tråd, men næste gang der er møde, vil jeg rigtig gerne med. 

Jeg er selvstændig portrætfotograf og regner da absolut med at hive kameraet med.. Du må gerne prøve det  Det er et Canon EOS 5D Mark II  ( tager måske også mit Canon EOS 1D Mark III med - afhængig af hvor meget jeg gider slæbe på )

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Anmeld

19. juli 2011

AnneBJ

butterflyPhoto skriver:

Ved godt det er en gammel tråd, men næste gang der er møde, vil jeg rigtig gerne med. 

Jeg er selvstændig portrætfotograf og regner da absolut med at hive kameraet med.. Du må gerne prøve det  Det er et Canon EOS 5D Mark II  ( tager måske også mit Canon EOS 1D Mark III med - afhængig af hvor meget jeg gider slæbe på )

/Christina   - ButterflyPhoto.dk

Hej Christina

Selvfølgelig er du velkommen! Jeg er dog nået til en konklusion om, at spejlrefleks er for stort til mig - jeg er mere til kompaktkamera! Selvom det så betyder at jeg skal finde ud af hvad jeg vil have for noget... Tak for dit tilbud!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.