Århusmøde - kamera!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

AnneBJ

Hej piger!

Ih  jeg glæder mig, nu er der under en uge til vi ses!

Nåh, jeg ville faktisk bare høre, om der mon er nogle der slæber spejlreflekskamera med? Jeg vil SÅ gerne have sådan et, men kunne godt tænke mig at prøve at stå med det i hånden og sådan... (jeg er for impulsiv til at gå i en forretning og "KIGGE"...)

- Jørn har fået job fra 1. august, så nu er det måske ikke helt umuligt at mutti kan få nyt kamera.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

Hej piger!

Nåh, jeg ville faktisk bare høre, om der mon er nogle der slæber spejlreflekskamera med? Jeg vil SÅ gerne have sådan et, men kunne godt tænke mig at prøve at stå med det i hånden og sådan... (jeg er for impulsiv til at gå i en forretning og "KIGGE"...)

- Jørn har fået job fra 1. august, så nu er det måske ikke helt umuligt at mutti kan få nyt kamera.... 

Tillykke med job til Jørn!!

Jeg slæber mit med, så kan du prøve det. Canon EOS 500D

Anmeld

28. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Tillykke med job til Jørn!!

Jeg slæber mit med, så kan du prøve det. Canon EOS 500D

ÅRRRH!!! Det er DET .... Pas godt på det - det kunne måske godt liiiige listes ned i pusletasken i et uopmærksomt øjeblik!

Anmeld

28. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

ÅRRRH!!! Det er DET .... Pas godt på det - det kunne måske godt liiiige listes ned i pusletasken i et uopmærksomt øjeblik!

Uopmærksomme øjeblikke er der mange af når man har en unge der kaster sig rundt og tar fat i alt. Må hellere få en snor i det så

Anmeld

28. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Uopmærksomme øjeblikke er der mange af når man har en unge der kaster sig rundt og tar fat i alt. Må hellere få en snor i det så

Anmeld

29. juni 2011

Mettemus

AnneBJ skriver:

Hej piger!

For job til Jørn - herhjemme er vi meget misundelige selvom det selvfølgelig også har sin charme med fælles barsel på ubestemt tid

Har ikke noget kamera - regner med at hugge Carinas sammen med hendes lækre baby

Anmeld

29. juni 2011

CA

Mettemus skriver:

For job til Jørn - herhjemme er vi meget misundelige selvom det selvfølgelig også har sin charme med fælles barsel på ubestemt tid

Har ikke noget kamera - regner med at hugge Carinas sammen med hendes lækre baby

Mette, jeg blir snart rigtig bange for dig Troede vi havde begrænset det til at du måtte lave pandekager til soldaterne når de var sultne? 

...Skal jeg tage sengeranden med, så du kan få det hele på en gang?

Anmeld

29. juni 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

Haha, herhjemme når Jørn lige at have barsel fra imorgen eftermiddag, og så til 1/8 - og helt ærligt (jeg ved ikke om man må sige sådan noget) men jeg er GLAD for vi ikke skal være begge to hjemme på ubestemt tid... For dælan jeg ville få spat!

Håber sådan at Jens får job lige om lidt!!

Anmeld

29. juni 2011

AnneBJ

Carina87 skriver:

Mette, jeg blir snart rigtig bange for dig Troede vi havde begrænset det til at du måtte lave pandekager til soldaterne når de var sultne? 

Anmeld

29. juni 2011

Mettemus

Carina87 skriver:

Hahaha Så nøjes vi med pandekager da ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.