Jeg er ny herinde og håber på en masse krydsede fingrer fra jer.
Jeg er mor til en dejlig dreng på 3 år, og jeg og min mand vil gerne have et barn til. Vi har så forsøgt siden 15. marts.
Jeg ved godt at 3½ måneder er ingenting i fht. nogle herinde der har forsøgt i meget længere tid. Men det gik så nemt første gang. Jeg blev gravid allerede ved den første ægløsning efter pp stop.
Jeg tænkte at jeg måske var lige så heldig anden gang, men har nok alderen og vægten mod sig. Jeg er 33 år og min BMI er alt for højt.
Nuvel... Jeg havde sidst menses første dag den 30. maj og min cyklus er 28-30 dage, så hvis det ikke kommer inden da, tester jeg på fredag den 1. juli. Jeg tog en test igår bare for lige at se... Men den var bragende negativ.
Har ingen menses symptomer bortset fra trætheden, så vi får at se... Kryds fingrene for mig.
Vil lige høre om nogle af jer også lugter anderledes forneden tæt på menses? Ikke dårligt, men bare anderledes? Eller lugter anderledes i den tidlige graviditet? Har åbenbart "hukommelsestab" når det drejer sig om hvordan det var første gang jeg var gravid.
Anmeld