Billige Take That billetter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. juni 2011

Pige2009

Christina.78 skriver:

uha uha det gad jeg godt men synes ikke lige jeg har pengene til det..men god salg..

Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2011

Lou87

Baagøe skriver:

Det starter kl. 20 med opvarmningsband Er villig til at gå ned i pris, da jeg gerne vil af med billetterne.

Oki det nemlig fordi jeg slipper kl 18, så ska li ku nå derind..

Hvad er din absolutte mindstepris ?
Har egentlig ikk råd, men kæresten og jeg ville bare så gerne afsted

Anmeld

29. juni 2011

Pige2009

Lou87 skriver:

Oki det nemlig fordi jeg slipper kl 18, så ska li ku nå derind..

Hvad er din absolutte mindstepris ?
Har egentlig ikk råd, men kæresten og jeg ville bare så gerne afsted

Jeg vil sige 700 kr. for begge billetter - har selv givet 900 kr. + gebyr på to gange halvtreds kroner, så jeg synes selv, det er ret billigt og gode pladser

Anmeld

29. juni 2011

Maria.

Baagøe skriver:

Jeg vil sige 700 kr. for begge billetter - har selv givet 900 kr. + gebyr på to gange halvtreds kroner, så jeg synes selv, det er ret billigt og gode pladser

Jeg ved godt at det er noget under din "mindstepris", men jeg vil gerne byde 500,- Har egentlig ikke råd, men tænkte hvis du du slet ikke kunne komme af med dem, og hellere ville sælge billigt end slet ikke, så ville jeg gerne ligge et bud ind!

Anmeld

29. juni 2011

Pige2009

Maria. skriver:

Jeg ved godt at det er noget under din "mindstepris", men jeg vil gerne byde 500,- Har egentlig ikke råd, men tænkte hvis du du slet ikke kunne komme af med dem, og hellere ville sælge billigt end slet ikke, så ville jeg gerne ligge et bud ind!

Jeg har lige skrevet til Lou87 og fortalt, at min mindstepris er 700 kr., og så skal jeg nok betale portoen.

Det er virkelig billigt, da jeg selv har givet 450 kr. + gebyr pr. billet...

Anmeld

29. juni 2011

Maria.

Baagøe skriver:

Jeg har lige skrevet til Lou87 og fortalt, at min mindstepris er 700 kr., og så skal jeg nok betale portoen.

Det er virkelig billigt, da jeg selv har givet 450 kr. + gebyr pr. billet...

Det er også rigtig billigt, jeg har bare ikke råd i forvejen, da pengene går til ferie..

Anmeld

29. juni 2011

Lou87

Baagøe skriver:

Det også en fair nok pris i forhold til hva du har givet..
Men tror sku bare desværre ikk pengepungen rækker så langt ØV!!

Men held og lykke med salget

Anmeld

29. juni 2011

Pige2009

Maria. skriver:

Det er også rigtig billigt, jeg har bare ikke råd i forvejen, da pengene går til ferie..

Det bliver stort i Parken, er virkelig ked af, at jeg ikke selv kan komme derind alligevel

Min mindstepris må dog stadig være 700 kr. inkl. porto...

Anmeld

29. juni 2011

Sky

Jeg vil gerne reservere billetterne! - til de 700 ik?

Anmeld

29. juni 2011

Maria.

Baagøe skriver:

Det bliver stort i Parken, er virkelig ked af, at jeg ikke selv kan komme derind alligevel

Min mindstepris må dog stadig være 700 kr. inkl. porto...

Det er helt ok.. Men du er velkommen til at vende tilbage hvis nu du ikke skulle kunne få dem solgt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.