Forfærdelig følelse : scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2011

Rockertand

MorTilJanuar skriver:

Du burde da skamme dig over at tale sådan til andre folk!!!!

hvis man har en drøm og den braser så skal man altså have plads og lov til at indstille sit på noget nyt! ja manden burde ikke drikke sig fra sans og samling det burde han skamme sig over men at blive øv over kønnet det er altså absolut helt normalt.. det er der utrolig mange herinde der oplever!!

Jeg har ALTID drømt om en lille pige derfor har JEG valgt at gå og indstille mig på en dreng og se fordele ved en dreng .. Jeg ved jeg elsker barnet uanset køn men har du en drøm så har du en drøm og det har man som menneske ret til og det skal man ikke skamme sig over...

Prøv at trække vejret dybt ned i maven og smil til verden.

Du har lov til at sige din mening, jeg har lov til at sige min mening, der er ikke nogen grund til at fare sådan op - mit indlæg er slet ikke skrevet, som du gerne vil have det til at lyde, prøv at læse det igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Carl-Emil's mor

Rockertand skriver:

Prøv at trække vejret dybt ned i maven og smil til verden.

Du har lov til at sige din mening, jeg har lov til at sige min mening, der er ikke nogen grund til at fare sådan op - mit indlæg er slet ikke skrevet, som du gerne vil have det til at lyde, prøv at læse det igen.

jeg trækker skam fint vejret tak , har et fint blodtryk og smiler fint til verdenen

Jeg synes bare ikke man skal skrive til folk at de skal skamme sig fordi når man læser hvordan (manden ihvertfald ) reagere så kan sådan en kommentar jo virkelig vælte læsset og det er jo altså en normal ting at blive skuffet

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

ej jeg synes det er skræmmende at man skal reagere så voldsomt på et velskabt og sundt barn der bare er det forkert køn.
Synes ærlig talt i skulle hanke op i jer selv. Det er da ikke fordi man vælger at få to børn at man så skal regne med at det bliver en af hver for ihhhh så er det såååå hyggeligt at der er en af hver..
Se det positive i det, i får 2 drenge der kan dele, lege, hygge og bruge hinanden til super meget, en lillebror der ser op til sin seje storebror og en storebror der skal være en god rollemodel for skønne lillebror.
Jeg må sige jeg får en klump i halsen over din mands reaktion. At man så skal drikke sig fuld en helt almindelig tirsdag fordi det ikk lige var en pige.

Anmeld

28. juni 2011

twinny

Du er ikk den eneste med den følelse.... Jeg synes ikk du burde skamme dig. Der er mange, der har den følelse.

Jeg har dog ikk prøvet det, da jeg fik drenge som jeg ønskede.

Men jeg ved jeg ville være ked a det hvis det var piger.

Du skal se på fordelene ved en lille dreng og se på alle de gode ting. I skal nok "vende" jer til det.

Anmeld

28. juni 2011

Camillakn

sarahb skriver:

ej jeg synes det er skræmmende at man skal reagere så voldsomt på et velskabt og sundt barn der bare er det forkert køn.
Synes ærlig talt i skulle hanke op i jer selv. Det er da ikke fordi man vælger at få to børn at man så skal regne med at det bliver en af hver for ihhhh så er det såååå hyggeligt at der er en af hver..
Se det positive i det, i får 2 drenge der kan dele, lege, hygge og bruge hinanden til super meget, en lillebror der ser op til sin seje storebror og en storebror der skal være en god rollemodel for skønne lillebror.
Jeg må sige jeg får en klump i halsen over din mands reaktion. At man så skal drikke sig fuld en helt almindelig tirsdag fordi det ikk lige var en pige.

Må altså ærligt indrømme at jeg bliver forarget ovet dit svar.
Det er helt i orden at du har din mening omkring deres måde at reagere på. Og syntes ikke det er helt fair at sparke til en der ligger ned. Undskyld men syntes godt nok at du skulle have holdt din mening for dig selv.

Fortsat god aften herfra

Anmeld

28. juni 2011

Fenja09

Må indrømme at jeg troede der var noget galt med babyen, da jeg gik i gang med at læse, og synes det er en meget voldsom reaktion.

Når det er sagt, så vil jeg mene, at det er en ganske alm. følelse når en drøm ikke går i opfyldelse. Tror bare at i skal forlige jer med tanken - og modsat andre herinde, så synes jeg bare at din kæreste skal have lov at drikke sig fuld, hvis han mener at det hjælper. Vi takler alle sammen følelser forskelligt - siger ikke at det er det rigtige, men hvem ved hvad den rigtige reaktion på skuffelse er?

Forlig jer med tanken om at det er en dreng og glæd jer over at han er sund og rask - så snart i har ham i armene, så vil i nok ikke bytte ham for noget andet i verdenen.

/Fenja

Anmeld

28. juni 2011

Mick

Nogen gange kan man bare ikke li det mad man får serveret, og så kan man sige at der er jo også sultne børn i Afrika men hva hjælper det, når man ikke kan li maden.

Jeg har jo fået af vide at vi skal ha en dreng, så en dag på jobbet sagde en kollega ( kvinde ) om hvordan jeg ville ha det hvis det blev en pige, så sagde jeg til hende at så ville jeg sku nok blive lidt skuffede. Så fik hun da også amok med at det kunne man da ikke tillade sig at have sådan en holdning når man skulle være forældre. Og hvorfor ? for jeg ville sku da blive skuffede  Det skal så siges at jeg ved det en dreng både pga blodprøve og scanning så jeg har jo sat næsen op efter at det bliver en dreng. 

Så jeg syntes måske man skulle slappe af med at fortælle folk at de skulle skamme sig. Hun siger jo ikke ´jeg elsker ikke min dreng´ hun siger jo bare at hun heller gerne ville ha en pige, og nu prøver hun så på at få lidt afløb og høre nogle gode og måske varme råd fra andre.

Men glæd dig over at du skal ha en dreng mere og så skal du vide at der sidder andre herude der også godt kan bliver skuffede hvis vi ikke få det vi ønsker os. Jeg vil sku nok også gerne ha en pige som den næste, og bliver det også en dreng, ja så kunne det være med der bliver et indlæg om min skuffelse ;-)

Anmeld

28. juni 2011

Annette A

MinNoah skriver:

Forstår jeg det rigtigt? Har han drukket sig fuld pga skuffelsen over kønnet???!!!

Det var da helt vildt hvis nogle kan reagere sådan.. Jeg har selv en dreng, og ja indrømmet jeg vil gerne ha en pige næste gang, men altså SÅ skuffet bliver jeg heller ikke hvis jeg sku få en dreng mere.. Drenge er SKØNNE!!!

Anmeld

28. juni 2011

sarahb

Camillakn skriver:

Må altså ærligt indrømme at jeg bliver forarget ovet dit svar.
Det er helt i orden at du har din mening omkring deres måde at reagere på. Og syntes ikke det er helt fair at sparke til en der ligger ned. Undskyld men syntes godt nok at du skulle have holdt din mening for dig selv.

Fortsat god aften herfra

Du bliver forarget over mit svar, jeg er forarge over reaktionen.
Det er ikke jordens undergang, det er et liv og en lykke. Fint at man håber, og bliver en smule skuffet men at nå derhen hvor det er sådan der. Det synes jeg er ekstremt. Så tænk at jeg er en kælling, men når man skriver det der, så må man da også forvente at få en reaktion.
Jeg er måske bare ikk så forkælet at jeg sagtens kan glæde mig over hvilket som helst køn og takke for at jeg overhoved er i stand til at få børn og velskabte og sunde børn.

Men synes vi lukker den her hvis det skal prikke endnu mere til ts og ødelægge den braste drøm endnu mere

Anmeld

29. juni 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen

Der er selvfølgelig som altid hver sin mening, men det altid dejligt at høre lidt forskelligt, om det er støtte + opbakning eller et ''spark i røven'' det hjælper alt sammen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.