Nogen gange kan man bare ikke li det mad man får serveret, og så kan man sige at der er jo også sultne børn i Afrika men hva hjælper det, når man ikke kan li maden.
Jeg har jo fået af vide at vi skal ha en dreng, så en dag på jobbet sagde en kollega ( kvinde ) om hvordan jeg ville ha det hvis det blev en pige, så sagde jeg til hende at så ville jeg sku nok blive lidt skuffede. Så fik hun da også amok med at det kunne man da ikke tillade sig at have sådan en holdning når man skulle være forældre. Og hvorfor ? for jeg ville sku da blive skuffede Det skal så siges at jeg ved det en dreng både pga blodprøve og scanning så jeg har jo sat næsen op efter at det bliver en dreng.
Så jeg syntes måske man skulle slappe af med at fortælle folk at de skulle skamme sig. Hun siger jo ikke ´jeg elsker ikke min dreng´ hun siger jo bare at hun heller gerne ville ha en pige, og nu prøver hun så på at få lidt afløb og høre nogle gode og måske varme råd fra andre.
Men glæd dig over at du skal ha en dreng mere og så skal du vide at der sidder andre herude der også godt kan bliver skuffede hvis vi ikke få det vi ønsker os. Jeg vil sku nok også gerne ha en pige som den næste, og bliver det også en dreng, ja så kunne det være med der bliver et indlæg om min skuffelse ;-)
Anmeld