Forfærdelig følelse : scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.601 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. juni 2011

Anonym trådstarter

Sidder her og kigger på min mand som har drukket hjernen fuldstændig ud i dag, nu sidder han og er helt væk med ansigtet plantet godt solidt i hænderne.......

Vi var til scanning i dag, og det viste sig at alle mine fornemmelser om en lille pige, var forkerte. Det var en dreng! Vi har en i forvejen, og gud hvor ville jeg dog gerne have en af hver, men magter ikke tanken om at skulle blive ved at prøve... hvor mange drenge ender man så op med at ha? Det er en forfærdelig følelse at være så skuffet, burde jo være glad uanset kønnet... Og han var jo helt perfekt <3

Min kæreste tog det pænt selvom det han ønskede sig endnu mere end pige, men nu hvor jeg sidder og kigger på ham....tænker jeg bare... fuuuck hvad skal det her ik ende med

Trist slutning på en ellers så ''god'' dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2011

Isabella_mor

øv at i tager det så tungt.. men chancen er altså 50/50 for kønnet og man burde altså være glad for at det er et barn og at det er et sundt barn.. i bliver jo glade for ham.. skidt da med om det er en med tissemand eller ej...

Anmeld

28. juni 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Sidder her og kigger på min mand som har drukket hjernen fuldstændig ud i dag, nu sidder han og er helt væk med ansigtet plantet godt solidt i hænderne.......

Vi var til scanning i dag, og det viste sig at alle mine fornemmelser om en lille pige, var forkerte. Det var en dreng! Vi har en i forvejen, og gud hvor ville jeg dog gerne have en af hver, men magter ikke tanken om at skulle blive ved at prøve... hvor mange drenge ender man så op med at ha? Det er en forfærdelig følelse at være så skuffet, burde jo være glad uanset kønnet... Og han var jo helt perfekt <3

Min kæreste tog det pænt selvom det han ønskede sig endnu mere end pige, men nu hvor jeg sidder og kigger på ham....tænker jeg bare... fuuuck hvad skal det her ik ende med

Trist slutning på en ellers så ''god'' dag.

Jamen, jeg skriver så noget, du allerede godt ved:

I skulle skamme jer....

Når det så er sagt, så synes jeg, at I skal få snakket det igennem og begynde at glæde jer til det lille vidunder, der kommer til verden om nogle måneder.

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

øv at i tager det så tungt.. men chancen er altså 50/50 for kønnet og man burde altså være glad for at det er et barn og at det er et sundt barn.. i bliver jo glade for ham.. skidt da med om det er en med tissemand eller ej...

Ja, du har ret!

Men det lidt svært at hive bare sig selv op, når manden er så .....ødelagt

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

I skulle skamme jer....

Når det så er sagt, så synes jeg, at I skal få snakket det igennem og begynde at glæde jer til det lille vidunder, der kommer til verden om nogle måneder.

Tro mig det gør jeg allerede... altså skammer mig

Anmeld

28. juni 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ja, du har ret!

Men det lidt svært at hive bare sig selv op, når manden er så .....ødelagt

spark ham bagi og sig at det at drikke sin hjerne ud og vælte rundt og være blæst altså ikke ændrer det fakum at i skal have en dreng.. sådan er det... 

det er i mine øjne en uforskammet opførsel at gå så meget i spåner ovar at i skal have et barn. en dreng sund og velskabt, når der findes folk der ikke engang kan få børn...

det kan godt være at det er kliché at sige den slags. men det er n hvad jeg syntes... 

Anmeld

28. juni 2011

MinNoah

Forstår jeg det rigtigt? Har han drukket sig fuld pga skuffelsen over kønnet???!!!

Det var da helt vildt hvis nogle kan reagere sådan.. Jeg har selv en dreng, og ja indrømmet jeg vil gerne ha en pige næste gang, men altså SÅ skuffet bliver jeg heller ikke hvis jeg sku få en dreng mere.. Drenge er SKØNNE!!!

Anmeld

28. juni 2011

Carl-Emil's mor

Rockertand skriver:

I skulle skamme jer....

Du burde da skamme dig over at tale sådan til andre folk!!!!

hvis man har en drøm og den braser så skal man altså have plads og lov til at indstille sit på noget nyt! ja manden burde ikke drikke sig fra sans og samling det burde han skamme sig over men at blive øv over kønnet det er altså absolut helt normalt.. det er der utrolig mange herinde der oplever!!

Jeg har ALTID drømt om en lille pige derfor har JEG valgt at gå og indstille mig på en dreng og se fordele ved en dreng .. Jeg ved jeg elsker barnet uanset køn men har du en drøm så har du en drøm og det har man som menneske ret til og det skal man ikke skamme sig over...

Anmeld

28. juni 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

spark ham bagi og sig at det at drikke sin hjerne ud og vælte rundt og være blæst altså ikke ændrer det fakum at i skal have en dreng.. sådan er det... 

det er i mine øjne en uforskammet opførsel at gå så meget i spåner ovar at i skal have et barn. en dreng sund og velskabt, når der findes folk der ikke engang kan få børn...

det kan godt være at det er kliché at sige den slags. men det er n hvad jeg syntes... 

Det er skam ikk en kliché, det bare the truth!

Anmeld

28. juni 2011

Camillakn

Op med humøret, har ikke selv haft den samme følelse da vi fik kønnet at vide tidligt gennem en blodprøve. Men hvad jeg har læst så er du altså ikke den eneste der har haft den følelse. At man godt kan blive rigtig ØV over at det ikke lige er det køn som man rigtig gik og forventede.

Men mon ikke at i bare lige skal opstilles, for ærligt hvis det er en pige der kommer ud for mit vedkommende, ville jeg da godt nok blive skuffet må jeg ærligt indrømme. Men selvfølgelig glæde mig over det efter chokket lige er overstået.

Men Tillykke med den lille dreng  Og de kloge siger jo at man kan gøre sit barn "pige" de første år af dens liv, Heh ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.